sussisviktblogg

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Sussie - 20 april 2011 15:00

...ja här hos syster alltså...

Jag har varit lite dålig på att uppdatera nu när jag varit hemma hos syster och myst med barnen :p
Men det har ni ju förklaringen till där i samma mening ;)

Igår gick vi en promenad till Valla...för er som inte kommer från Linköping kan jag berätta att det ligger precis brevid gamla Linköping och det finns massa djur som barnen kan titta på och klappa :) (hästar, getter, kaniner och höns m.m)
Och så finns det ju en lekpark där barnen kan springa och leka och stojja!
Det var sååå varmt igår! Och UNDERBART var det att vara ute med barnen :)
När vi var i Valla och fikade kom även Ann förbi och fikade med oss :)

Idag åkte jag och syster ner med alla barnen till stan...först ner till min skola och skrev ut 2 arbeten och lämnade in och sa hej då och sen till McDonalds så barnen fick äta...jag tog en vatten. Sen till 2 leksaksaffärer och till apoteket...nu är allt köpt inför op nästa vecka :)
Sprang på Ann även idag :) hon sprang omkring på Hemköp ;)
Gick och la på min deklaration och sen tog vi bussen hem igen.

Igår fick jag höra att mina missar inte följer med mig till Kalmar till en början :(
Syster behöver barnvakt i slutet på nästa vecka så mamma frågade syster om de kunde ha kvar mina missar så kommer vi när jag får åka hem från sjukhuset och så blir vi här till fredag och då när vi åker hem på fredag så får missarna följa med...
Kommer vara hur jobbigt som helst att säga hej då till dom i morron :(
Men jag kommer ringa och kolla till dom varje dag!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...
De stora barnen är ute och lillan sover...Syster sitter vid datorn...så vad gör man?
Lagt in räkningarna har jag gjort med så det bara är att skicka iväg när pengarna kommer i morron...
Allt förberett och klart ;)

Ikväll blir det filmmys med barnen eftersom det är sista dagen jag är här...eller sista kvällen kanske man ska säga...
Ska njuta och mysa MASSOR!!! :)

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards