sussisviktblogg

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Sussie - 21 april 2011 00:00

Då var jag framme i Kalmar!

Skulle ju varit barnvakt idag...men syrran blev ledig idag så hon var hemma hon med :)
Jag skulle lämna mina missar hemma hos syster var det ju tänkt...men vaknade med ångest i morse...eller ångest, jag var lessen...drömde att jag sa hej då till syster och började gråta i drömmen så jag blev lessen på riktigt med...vaknade och kunde inte somna om...
Lite senare när jag packade satt jag och myste med min ena lilla kissetjejja i sängen och så blev jag helt plötsligt jättelessen för att jag skulle lämna henna så kom min lilla pluttepojke och la sig brevid mig och då brast jag i gråt...
Kände bara att jag inte KAN lämna dom...inte nu!

Tänkte och tänkte och kom på ett sätt så jag KANSKE skulle få ta med mig dom redan idag...
Kollade upp saken och fick det beviljat :p

När mamma kom åkte vi ner till mormor och fikade, träffade även min vän Linda en sväng...gav henne en MYCKET försenad present och sa hej då...
Var på Bosses glassbar så barnen fick köpa glass, jag smakade lite lite :p
Sen hem till Emelie igen och packa det sista...
Det sista jag packade var ju missarna...Lady var himla svår att få tag på...hon visste precis vad som var på G...åka bur är INGET kul!
Men efter en lång svettig stund var även hon inne i buren ;)

Jag körde ända till Ruda...så fick mamma ta över sen...jag tycker inte om att köra i mörker...jag kan och jag gör det men kan jag slippa så gör jag det gärna :)
Så vi var framme vid 22 tiden här i Kalmar...

Nu blir det när som helst sängen för mig...
I morron jobbar både Henke och mamma så då blir man ensam hemma...
Ska försöka plugga lite då tänkte jag :)

Men nu ska jag fixa mig för sängen!
Natti!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards