sussisviktblogg

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Sussie - 25 april 2011 20:00

Sitter nere på Bed & Breakfast nere i Kristianstad...
Har duschat med hibiscrub, ätit "kvällsmat, tagit alla tabletter och sen till sist fick mamma sätta sprutan i magen på mig...
FY FAN säger jag bara! Vill INTE sätta den i magen på mig själv! Avskyr sprutor...och jag som är så kittlig med...mamma fick ju inte tag på huden ordentligt...och så när hon tog ett nytt grepp kittlades det så dant så jag skrattade :p
De sa när jag var på mötet i Skåne att jag skulle få göra det själv...de lär mig sa de...USCH USCH USCH!!!
Det är nästan det jag är mest rädd för faktiskt :s

Nu blir det när som helst att sova för mig...jag är redan trött!
Lägger mig ner skulle jag somna ganska snabbt det känner jag haha!
Men ska gå och borsta tänderna först bara...sen ska jag lägga mig :)

Får se när nästa inlägg kommer nu då...
Förhoppningsvis orkar jag skriva ett inlägg i morron :) men annars så skriver jag så fort jag bara orkar!

Ha de så bra!
Kram på er

Av Sussie - 25 april 2011 09:30

Ojojoj! Vilken natt! ALLA missarna har sovit NÄRA NÄRA hela natten! :D
Lady och Luffis på varsin sida om mig i brösthöjd och Zingo nere vid benen ♥
Jag bara ÄLSKAR att ha dom nära! Däremot är det himla sällan jag har ALLA så nära på samma gång...och så blev det nu "sista" natten..?
Hur kommer det sig?

Jag är inte nervös...än! Men däremot känner jag en oro...
Vi är snart klara i tvättstugan, sen ska mamma laga mat så brorsan bara behöver värma upp senare och så ville mamma äta med innan vi åker...men sen bär det iväg!

Nu ska jag packa det sista...lite tandborste och lite sånt skit ;)
Men först vill jag lägga upp lite bilder på mina UNDERBARA små bebisar! ♥


Här är min Zingo ♥





Här är min Lady ♥





Här är min Luffis ♥




Tänk att såna små liv kan ge en människa så mycket kärlek! ♥
De här katterna är mina BEBISAR!!! Jag har inga barn...eller människobarn så dessa 3 underbara små liv är mina barn ;p
Många tycker kanske att det är löjligt men för mig har djur en finare personlighet än människor!
Mina djur har aldrig sårat mig...hur många gånger har man blivit sårad av människor??? Ja man kan inte ens räkna antalet gånger...men djur älskar en NO MATTER WHAT! ♥



Vi avslutar detta inlägg med en bild på mig ;)
Den här bilden togs i torsdags när jag kom ner till Kalmar...

Nu ska jag packa och fixa så jag är klar för att åka när vi väl ska iväg :)
Ha de så bra alla mina kära läsare!
Skriver kanske en rad ikväll med om jag kommer in på nätet...och så skriver jag så fort jag kan sen efter operationen!

Kram på er! ♥

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards