sussisviktblogg

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Sussie - 9 juli 2011 13:00

Ja jag har faktiskt INGEN aning haha!

Nu har jag inte vägt mig sen i söndags tror jag...så en vecka sen...inget konstigt med det eftersom man bara ska väga sig en gång i veckan...
Men denna vecka har jag ju varit igång som fan! Sprungit, cyklat och sprungit lite till...
På jobbet springer jag ju en hel del...fram och tillbaka hela tiden...rör på mig hela hela tiden och så massa cykel på det...det blir endel :)
Så nu har jag inte den blekaste vad som hänt på vågen...

Jag hoppas ju på att det är lite skillnad när jag åker hem en sväng i morron och ska ställa mig på vågen :p
Är det inte det så blir jag ledsen!
Men så kan det ju vara så att jag gjort om fett till muskler med och muskler väger mer än fett...men det är ju på nuffrorna på vågen som jag ser om jag gått ner...ser ju inte det genom att se mig själv i spegeln :(

Men men vi får se!
Nu lagar jag mat och försöker plugga lite men finner ingen motivation till att plugga...
Kl 14 ska jag tvätta med så det är fullt upp här idag!

Ha en trevlig lördag!
Kram på er! ♥

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards