sussisviktblogg

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Sussie - 14 augusti 2011 12:51

Gick upp runt 9:30 tror jag...
Ringde min syster Tess för att se hur det blir idag...ska bo i hennes lägenhet från idag till fredag så måste ju se hur jag får nyckeln...

Hon sa att pappa skulle komma och hämta mig idag med katter och packning...jaha tänkte jag och ringde pappa...SENAST 14 kommer han och hämtar mig sa han!
Jisses! Var bara att slänga i sig frukosten (vilket INTE är bra att göra när man är GBP-opad) och ställa sig och diska! Kan säga att klockan var då runt 11.
Hade bestämt med Leffan att hämna mig 12:30 för att åka och köpa kattsand...men klockan går och nu är klockan 13 och han kommer inte...

Ringde pappa och frågade om han kunde köra mig och köpa kattsand och det kunde han...så nu är det fixat iaf...
Pappa fyller år idag! :)
Grattis pappsen!  

Jag har stressat som ett jävla as här idag med diskning, städning, packning och allt vad det är! Duschat har jag med hunnit med som tur är hehe...
Nu är det bara kattlådan och kattmat och mat till mig som jag ska packa ner och ha med mig...
Pappa sa att han åker vid 13:40 hemifrån så jag sa att då börjar jag packa maten och det då så är jag klar till 14 när han kommer hit!

Som sagt!
Stress stress!
Avskyr att stressa men ändå så blir jag så lätt stressad!

I morron ska jag jobba! Eller måndag, onsdag, torsdag fredag jobbar jag :)
På fredag slutar jag 18...då är det även RixFM festivalen i Linköping...vill man ju gå på...men tror den börjar 18..?
Så om nån känner för det får ni gärna hämta mig på jobbet på fredag och köra mig till Linköping! ;)

Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards