sussisviktblogg

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Sussie - 18 augusti 2011 17:09

Har legat på soffan och varit nära att somna mellan varven...otroligt trött är jag!
Syster är hemma och vi har suttit och pratat en del med...men inte många knop gör jag idag kan jag säga...
Ligger/sitter mest i soffan...

Men laddar batterierna för i morron! ;)
Jäklar vad jag ska jobba då!
Alla avdelningarna jag har hand om ska jag hinna med i morron!!!


Sen i morron kväll efter jobbet åker jag till Linköping och ska träffa Emelie och hennes familj och gå på Rix FM festivalen! :)
Inga jätteroliga artister kanske men jag tycker det är kul att komma ut och kolla på folk...och sen hoppas jag ju på att få höra Jay Smith! :)

Får se om man hinner in tills dess...

Får skriva mer sen...ska fixa lite och så skrivs det på msn och syster pratar så svårt att koncentrera sig på skrivandet ;)
Men jag skriver nog mer sen kanske ;)
Kram på er!   

Av Sussie - 18 augusti 2011 09:18

Hade satt klockan på 6 i morse för att hinna känna efter hur jag mådde idag innan man skulle till jobbet...
Redan när jag vaknade kände jag av yrseln...snoozade en stund men kände varenda gång klockan ringde hur det snurrade i huvet på mig...
Gick upp på toaletten och då snurrade det MASSOR!!!


Försökte ringa jobbet och säga att jag blir hemma idag med...men "växeln" funkade inte och när jag försökte på direktnumret till chefen tryckte han bort mig så antar han satt i möte eller så...annars är det nåt fel på telefonerna idag...
Hur fasen gör jag nu då tänkte jag...
Försökte ringa från 06:00-08:15 utan att få tag på nån...så jag startade datorn och skickade ett mail till chefen...vad ska jag göra menar jag???
Jag kan inte nå dom och jag måste kontakta dom och säga att jag inte kommer...
Skickade även ett sms till Mange (som har barn med min syster) och frågade om han kunde säga till chefen att jag skickat mail till honom.
Så får se om det räcker...gjort vad jag kunnat iaf!


Pratade med mamma en sväng på morronen och sa hur yr jag var...hon sa att jag ska ringa VC och komma dit på en kontroll och provtagning...
Det är ju bara denna vecka jag varit yr, annars mår jag ju bra så jag tror det kan bero på att jag har haft såna kraftiga blödningar denna vecka...och jag äter inga järntabletter...kan det vara därför jag blir så yr???


Men i morron ska jag jobba iaf...hur jag än mår! Det är sista dagen och jag har MASSOR att göra!
Ville gå dit idag med egentligen men kanske är bäst att vila huvet lite tänkte jag..?

Nu ska jag äta upp min frukost och få i mig mina morgontabletter!

Hoppas ni har det bra iaf och är friska och krya!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards