sussisviktblogg

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Sussie - 19 augusti 2011 07:41

*WOHOO* säger jag bara!


Satte klockan på 06:30 och snoozade till 7:06 så jag hoppade upp och ställde mig i en dusch!
Packat iordning lite med...ska ta mer snart...
Just nu sitter jag och äter frukost!


Idag känner jag mig rikigt pigg faktiskt om man jämför med igår...
Yrseln har jag inte känt äv ÄN idag heller :D hoppas på att slippa den helt!
Däremot hostan som inte vill ge sig känner jag av desto mer!
Usch vad jobbigt det är!


Blev aldrig att skriva klart bloggen igår heller som jag skrev att jag skulle göra...
Det blev så sent!

Skulle ju skjutsa storasyster och syskonbarnen till Mjölby så jag kunde låna bilen idag och det blev senare än jag trodde...så när jag kom hem var det bara att laga mat, äta och se film och sen direkt i säng!


Kollade på  "Trassel" igår :D
Den var fiiin! :D
Lite tårar naturligtvis i slutet på filmen som det alltid är i Disney-filmer ;)


Ska äta upp här nu och sen packa!
Sen bär det av till arbetet!
Och sen in till Linköping för att kolla på folk och på Rix FM! OCH träffa syskonbarnen! :D
Förhoppningsvis får jag med mig Linda med! Och ev. träffa Eke oxå...Massa massa kul för hoppningsvis! :D


Ha nu en bra dag!
Får se om jag hinner skriva nåt i morron...inte alls säkert...ganska tveksamt faktiskt!
Kommer ha fullt upp hela dagen i morron!


 


Men annars skriver jag på söndag och berättar om min FANTASTISKA helg!
Hoppas ni med får en SUPERHELG!!!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards