sussisviktblogg

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Sussie - 22 augusti 2011 21:57

Gud så trött jag är!
Och det känns superskönt när klockan är 22 :D

Har vänt på dygnet alldeles för länge nu men efter i dag så är jag trött som fasen nu :D


I morron ska jag upp tidigt!

Göra mig iordning och åka ner till skolan och träffa läraren i företagsekonomi B...

Får se vad hon säger och hur hon är! :)

Sen tror jag det blir lite plugg hemma hos min Linda! :)


 


Godnatt nu alla underbara!

Kram på er!   

Av Sussie - 22 augusti 2011 18:32

Mina helger är numer UNDERBARA!!!
Älskar helger! Förut var de bara tråkiga men nu längtar jag efter helg JÄMT! :)


Förra veckan frågade min vän Emmie om hon och Linnéa fick vara inneboende hos mig över helgen...de bor i Växjö så vi ses inte så ofta så jag blev jätteglad när hon frågade...
Men det var en hemlighet för Linnéa som fyllde år och inte visste var hon skulle nånstans :)

Så i lördags blev det party! :)


Åkte hem till min lillasyster på en liten "förfest" lugn och så var den då de hade barnen hemma...så självklart tog man det lugnt!

Vi sjöng lite singstar och drack lite vin/öl...

Jag gillar inte att dricka alkohol runt barn men de ville ju med träffa Emmie och Linnéa ju och som sagt tar man det lugnt så är det ju en sak...det var ju ingen brakfest om man säger så...


 

Jag och Emmie


    

Broren och jag


    

Emmie och Henke


Sen blev det självklart Hamlet! :)

Där man träffade massa roligt folk...


 

Jag och min vän Eke


 

Broren och jag


Hade en jättebra kväll! :)

Det var såååååå kul att träffa Emmie och Linnéa igen! Sist jag såg dom var när jag precis gjort op:n och innan det var det i april förra året tror jag...så vi ses inte så ofta om man säger så...


________________________________________________________


Måndagen då...

Ja jag skulle gått upp kl 9 tänkte jag men snoozade och somnade om :p

Sen vaknar jag av att Linda skickar sms om att hon inte vet om hon valt rätt i skolan och jag har med känt så så jag ringde upp henne och vi bestämde oss för att åka ner till skolan och prata med vår kära rektor!

Så nu har vi tagit bort 3 av 4 ämnen och lagt till 3 nya ;)


När jag mötte upp Linda fick jag en present av henne :)


 

Min present


Jag tänkte "Nej Linda! Jag kan inte ha kläder från Gina"...men öppnade paktet och kollade vad det var...

Ååååh vad glad jag blev!
Vi pratade om det härom dagen att jag så gärna ville ha en sån!
Och jag fick en av min Linda!  


   

En sån skarf/halsduk fick jag!!! :D
Nu håller jag mig varm i vinter ;)


När jag skulle hem följde Linda mig en bit med hennes Enzo och sen gick jag sista biten själv ;)

Så en promenad har jag fått med...
Hade ju vägdag idag men glömde det i morse så får väga mig i morron istället ;)

Får se om det hänt nåt...


Jag har även lagt ut lite böcker idag som ska säljas...
Har redan fått svar från 2 som är intresserade av 2 olika böcker..

Nån annan som är intresserad kanske?


 

Kanske att Engelskaboken och Spanskaboken är sålda...
Men annars är priserna:
Geografi: 330:-
Engelska: 250:-

Rättskunskap: 230:-

Spanska: 250:-


Är ni intresserade så hör av er!
Kan självklart skicka böckerna om ni står för frakten! ;)



Tvättat idag med...

Ska snart ner och hämta upp den rena och torra tvätten :p
Ska även försöka städa här hemma...

Massor att städa efter helgen!

Förstår inte hur dant det blivit haha!

Men men...så är det ;)


I morron ska jag ner till skolan igen och prata med den nya läraren...

Får se vad det är för fillur och vad hon säger ;)


Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards