sussisviktblogg

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Sussie - 23 augusti 2011 21:58

Har blivit TV hela kvällen!
Jag har varit så trött hela eftermiddagen!
Men ska gå och lägga mig nu tänkte jag så jag orkar upp skapligt i morron och städa och plugga!


Får se när fan mitt CSN kommer med...

Kanske får ringa i morron och se vad de väntar på..?

Jag får ju lön på torsdag men det räcker ju typ till räkningarna bara sen är de slut :s typ iaf...har kanske några kronor kvar ;)
Men ändå...var är mitt CSN???

Ska ju på marknad i helgen så vill ju ha lite pengar då så jag kan köpa nåt...måste köpa Kinda-gurka iaf! Och så vill jag se om jag hittar nån fin väska och plånbok :p


Sova nu!
Natti!
Kram på er!   

Av Sussie - 23 augusti 2011 15:02

Glömde ju väga mig igår så fick bli idag istället :p

Under den sk "Lingonveckan" gick jag upp lite, kan ju bero på att man är svullen eller så åt jag mer än jag brukar kanske..?
Upp gick jag iaf...


Men idag hade jag tappat den viktuppgången och 600 gram till :)
Så nu har jag 2,8 kg kvar så är ju under mitt nästa delmål :D
Känns SKITBRA! :D


Mitt BMI har även gått ner ännu mer!!! :D
WOHOO!


Gick upp klockan 6 i morse och gjorde mig iordning för skolan...lite efter 7 gick jag ut till bussen och skulle möta Linda i skolan kl 8...
Hade en genomgång med nya läraren i Företagsekonomi och sen drog vi hem till Linda och åt frukost :)
Sen ut med Enzo och satte oss i en park och pluggade biologi...
Helsike vilken ångest jag har inför det första provet :s

MASSOR jag ska kunna! :(

Men får göra så gott jag kan!


Tog bussen hem idag för jag var för lat för att gå från stan idag med ;)

Hoppade av på andra sidan samhället och gick igenom det för att gå förbi affären och handla mat innan jag gick hem...
Så nu har jag precis ätit och är proppmätt!

Ska sätta mig och plugga lite till nu tänkte jag :)


Hoppas ni har/haft en bra dag! :)

Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards