sussisviktblogg

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Sussie - 24 augusti 2011 14:05

Blev så irriterad på biologin när jag inte hittade svaren på frågorna så jag gav upp det för en stund och bestämde mig för att städa lite...
Gick in i badrummet och tog ut allt som står där inne (typ kattlåda, tvättkorg och såna saker vet ni) och så skrubbade jag badkaret, handfatet och städade toastolen...
Sen spolade jag av hela skiten med duschslangen!
Så nu är det rent där inne iaf :D


Har stått och diskat nu med...sen när alla bänkar och allt är avtorkade där inne blir det att ta ut allt därifrån med och dammsuga och torka golv...
Mina kattburar vet i fan var jag ska ha...
Min ena kattbur är ju egentligen en hundbur så den är STOR! Och jag har ingenstans att förvara den :(
Vill inte ställa undan den heller eftersom missarna ÄLSKAR att sova i den :)

Får se om jag hittar nåt bra ställe sen att förvara den på...


Sen har jag även fått en TV av Jimmy och Katta som bara står här och tar plats...jag bor ju inte stort...har bara en liten etta så jobbigt när man får saker som inte har nån plats...då blir det fullt här hemma ;)

Men ska se om jag kan få hjälp i helgen att få upp den på vinden kanske..?


Åååååh vad jag vill FLYTTA!
Vill ha en LÄGENHET och inte en bur som det känns som att jag bor i nu :(
Både jag och mina missar skulle må bra av att bo i en 2:a!


En sak till jag måste göra är att ha grovtvättstugan och tvätta min matta och se om "luddet" försvinner från den...
Fan jag städar och städar men ändå så flyger det ludd överallt! Och det kommer från mattan!

Skittråkigt är det!

Ska prata med Katta (som jag alltid delar tid med i tvättstugan) och se om vi kan ha grovtvättstugan nån dag snart! :)


Jahaja...nehe...bara att fortsätta städa nu då..!

Pust och stön!
Men fint blir det ju när man är klar sen :D


Kram på er!   

Av Sussie - 24 augusti 2011 09:52

Trött! Seg! Vill SOVA!
Men nu är det slut på det! Nu är sommarlovet över och jag går i skolan igen! Då kan man inte sova hela dagarna!


Idag pluggar jag hemma...
Ska plugga biologi!
Usch! Känns inte bra med det ämnet men får jag ett G så får jag vara hur nöjd som helst med det...HELVETE vad mycket jag måste plugga in inför första provet!
Detta skulle ju vara klart förra terminen men jag kom ju efter i skolan pga att jag var sjuk mycket och så...gallan bråkade ju med mig...
Tur att man har så jäkla bra lärare så de förstår en och att man får skjuta upp det lite :)


Idag har jag fått ringa CSN och frågat varför mina pengar dröjer så...

De har inte fått in uppgifter från skolan sa de...så ringde ner men rektorn satt i möte så pratade med en annan lärare och hon sa att jag skulle skicka mail till Marianne så det gjorde jag...

Får se om hon kan "skynda på" lite med mina papper så jag kan få pengar snart :)


Nu ska jag städa köket (diska och ta bort från bordet) så jag kan sätta mig där och PLUGGA!


Ha en bra dag!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards