sussisviktblogg

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Sussie - 27 augusti 2011 09:28

Lite trött såhär nu på morron...

Pratade i telefon länge igår och så runt midnatt fick jag sms av broren som frågade om jag var vaken och om han fick komma till mig och sova...

Klart han får det när han är nere hos min granne ju :)


När han kom hit pratade vi till klockan var 2 och då sa jag att nu måste vi sova...mamma skulle ju ringa och väcka mig kl 9 så jag kände att det var dax att sova...


10 i 9 ringde mamma...var bara att hoppa in i en dusch...

Nu sitter jag och äter frukost...och väntar på att mamma ska komma och kolla igenom kläderna...sen blir det Ljugsbro marken :D

Ska kolla på väskor, plånböcker och Kindagurka iaf :p
Ååååh Kindagurka...har ni smakat det???
Gud så gott det är! :p


Sen ska vi (hoppas jag) till Tornby en sväng...jag måste iaf till Djurkompaniet och systemet idag :)

Och sen bär det av ner till min lilla mormor :)

Fika där och så...sen hoppas jag på att mamma ska hjälpa mig att storhandla...blir en heldag med mamsen  


Ikväll hoppas jag på lite party...får se var och med vilka men broren ska med iaf :D

Så blir det la en tripp ner till stan med ikväll :D


Hoppas ni får en UNDERBAR lördag!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards