sussisviktblogg

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Sussie - 28 augusti 2011 15:57

Åååh vad jag ÄLSKAR dessa helger som varit nu ett tag :D

I fredags kom ju mamma och broren till stan och jag har umgåtts typ hela helgen med mamma :) Inte ofta jag får det då hon oftast är hemma hos min lillasyster...

Men denna helg var min och mammas :)


Igår var vi ju på Ljungsbro marken och idag på Gistad marken :)

Fick åka med Leffans bil för Stephanie var så himla ledsen i bilen så jag sa att jag kan sitta bak med henne...hon tog min hand och la på sitt ansikte som hon gör då hon vill sova och sen tog det nog bara 5 min så sov hon snöppa :p


 

Mosters lilla mysunge!   


Idag köpte jag bara strumpor på marknaden...men vi träffade nära på hela tjocka släkten ;) eller aaa många iaf...
Min faster och hennes man, morbror och hans fru, 2 av mina kusiner och deras familjer, moster och 2 av hennes barn (mina kusiner det med förståss) och hennes man...glömde jag nån? Ja jag träffade många iaf...jätteroligt att se alla...var MÅNGA ååååår sen jag träffade min faster så det var kul att se henne igen :)


När vi kollat klart blev det en sväng till Djurkompaniet...skulle kolla på kattmat men det var så jäkla dyrt där så jag vägrade handla där haha men hittade kattsand till rätt ok pris så köpte 2 förpackningar :)
Sen åkte vi till Fyra tassar istället och handlade kattmat för jag vet att de inte är lika dyra...och tur att vi åkte dit för de hade jättebra erbjudande :)

Köpte man 10 kg Royal Canin så fick man 2 kg till på köpet...och så hade de en kupongvara på köp 2 betala för 1 så köpte det med :)

Så nu har jag handlat för 916 kr till mina katter idag...dyrt att ha djur! Haha! ;)


 

Men fick rätt mycket för pengarna faktiskt tycker ni inte det?


Köper ju gärna inte vilken mat som helst till mina missar då min Luffis haft problem med magen och varit inlagd för ganska många år sen och även Zingo har känslig mage...så köper inte billig mat i affären till dom utan kostar på mig bra mat till dom så de ska må så bra som möjligt :)


Nu till utekvällen igår...
Henke, Jimmy och jag satt först hemma hos Jimmy och Katta en sväng och drack lite och hade trevligt...sen drog jag och grabbarna ner till stan...

Musse var vakt så jag kände mig så trygg hela kvällen ;)

Han höll även koll på hur många cider jag drack under kvällen haha och så fick jag lite massage :p Tack tack tack! Jag har ju så ont i mina axlar ibland och igår hade jag det...men fasen vad skönt det är att få massage då...det gör ont men på ett skönt sätt! Måste unna mig en massage snart alltså!


Sen har jag ju fått kontakt med en tjej jag gick i samma klass som på gymnasiet...hon kom till Hamlet med och det var sååå kul att träffas igen :D
Hoppas verkligen det blir fler gånger :) och hon hade aldrig varit på Hamlet innan men hon sa att hon tyckte det var ett trevligt ställe...för mig är det det ENDA stället ;)

Tobbe kom även och festade med oss...en gammal kompis till Jimmy som jag inte träffat sen jag bodde hemma hos mamma haha! MÅNGA år sen ;)

Men jag hade en TOPPENKVÄLL!

Här kommer lite bilder från kvällen:


 

Här är "söta" jag haha!


 

Jag och broren säger "SKÅL!"


 

Syster och bror :)


Mongobild på mig


 

Köpte "Trassel" igår :p
Har ni sett den? Den är JÄTTEBRA! :D


 

Henke och Jimmy har kul hemma hos Jimmy och Katta


 

Här är jag!


 

Jimmy och Tobbe


 

Jimmy, Henke och Limpan :)



Tobbe och...hmm kommer inte ihåg hennes namn men Lindas kompis :)


   

Linda och jag på Hamlet :)


Jag hade en sån himla kul kväll igår!
Hoppas jag får ha lika roligt snart igen :D

Tack ALLA underbara människor som var med och som gjorde kvällen så himla bra! :D


Nu ska jag fixa mat!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards