sussisviktblogg

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Sussie - 10 september 2011 16:47

Ända sen jag gick upp i morse har jag sett på film...eller aa typ iaf...sett 2 filmer idag!


Den första filmen jag såg heter "The Bounty Hunter"...hade inte sett den innan och den tyckte jag var rätt bra faktiskt! :D
Det är en sån film jag skulle kunna se igen! :)

Jennifer Aniston spelar en av huvudrollerna!


 

Rekomenderas att se!

Betyg:  



När jag kollat klart på den filmen såg jag även en annan film som jag inte heller sett innan: "Dear John"

En romantisk film! En mycket fin film faktiskt...

Mycket kärlek, mycket tårar...en Sussie-film helt enkelt :p


I huvudrollerna ser vi snyggingen Channing Tatum och Amanda Seyfried...

Filmen är regisserad av Lasse Hallström :)


 
  

Betyg:



Jag vill inte berätta så mycket om vad filmer handlar om för jag avslöjar alltid för mycket :p
Så jag säger om de är sevärda eller inte så får ni ta reda på resten själva ;)


Kram på er!   




Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards