sussisviktblogg

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Sussie - 13 september 2011 23:00

Sett på film nu ikväll!
Och denna är verkligen en film jag rekomenderar!
Den var spännande, nära på att jag var tvungen att pausa ett tag för att andas ;) haha!

"Maria Wern -Pojke förvunnen"
Hemsk film! På ett sätt för den handlar om barn...tycker jag inte om!
Men den var BRA! SKITBRA faktiskt!
Rekomenderas VERKLIGEN att se!


    
Betyg:  


Faktiskt så får denna 5 stjärnor av 5 möjliga!
Tycker den var riktigt bra!

Se den!




  

Av Sussie - 13 september 2011 14:09

Igår skrev jag ut min största och känsligaste hemlighet!
Jag var nervös vad folk skulle tycka och tänka om mig...och framför allt vad folk skulle säga till mig...
Men jag kan säga att jag är såååå otroligt glad för era kommentarer...ALLA...inte en enda sa nåt negativt till mig...och jag är så glad för det!


Var ju nere i skolan igår en sväng och då mådde jag inte bra pga det som hände i söndags...men idag när jag var nere kände jag att nu är verkligen JAG tillbaka igen!
Det är såååå skönt!
Och det är tack vare allas underbart fina kommentarer!!! Fick tårar till och med när jag läste vissa av dom ;p
Fick många kommentarer här på bloggen men jag publicerar alltid min blogg på facebook så även där har jag fått MASSOR underbara kommentarer!
Så oerhört tacksam för allas stöd!


Jag känner mig stark igen!
Och jag känner att jag skiter i det som hände i söndags!
Orkar inte må dåligt över idioter!
Bara för att den/de mår dåligt ska de inte kunna trycka ner mig i skiten bara för de ska få känna sig lite bättre!
Nepp! Så kommer det inte att bli!
Jag fortsätter med mitt precis som vanligt! :D


Varit nere på skolan en sväng idag som sagt...Linda och jag hade företagsekonomi och så pratade vi lite med "rektorn" som vanligt! ;)
Har sagt det förut men måste bara säga det igen: ÅÅÅH vad jag älskar min skola!!!
Sen åkte Linda och jag och åt iaf...Linda ville äta på MAX...
Åt lite för mycket och lite för fort tror jag :( började må illa och känna av magen rätt snabbt efter att vi lämnat stället...
Följde med Linda hem och hämtade Enzo...sen följde de mig till bussen...ville gått hem men med illamåendet och magen så kände jag att jag tar bussen! Och så har jag en ursäkt till faktiskt: DET ÄR STORM UTE!!!


Hoppas på att få tag på en cykel snart så jag kan börja cykla till och från stan *pik till Linda* hihi ;)
Och så vill jag att det ska bli 25:e snart så vi kan åka ner till Simhallen och köpa kort!


Nu ska jag snart ner till tvättstugan igen och sen ska jag PLUGGA!
Kram på er alla UNDERBARA!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards