sussisviktblogg

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Sussie - 15 september 2011 15:44

Då har jag varit igång igen och sett på film!
Tänkte ta upp 2 filmer här idag....

Den första:
"Daddy daycare"

Kan inte bli så mycket annat än skratt när Eddie Murphy är på TV-skärmen ;)
Och pojken som spelar hans son...ÅÅÅH sååå underbart söt unge!

Detta är en rolig film som rekomenderas!


Betyg:  



Den andra filmen jag sett är:
"Bridesmaids"
Den var nånstans emellan "sådär" och "bra"...har inte riktigt bestämt var den hamnar än hehe...
Man fick sig några roliga skratt sådär av filmen och jag måste säga att JAG är nog ganska lik "Annie" i filmen...på många sätt iaf! ;)
Men tycker ändå den är sevärd!

   

Betyg:


Där har ni ett par tips iaf på vad ni kan se på när ni har Fredagsmys med familjen i morron ;)
Kram på er!   

Av Sussie - 15 september 2011 13:28

Sååå trött!
Sovit hur skönt som helst i 2 nätter nu :p
Lägger mig skapligt på kvällen och somnar snabbt och vaknar sent :p
Jätteskönt!

Idag är jag seg!
Har ingen lust att plugga :(
Har heller ingen lust att ställa mig och laga mat...
Vet inte vad jag ska ha för mat idag heller...?
Några förslag?

Tror jag skulle behöva gå upp till affären och handla lite...
Men inte lätt att handla när man inte vet vad man vill ha till mat ju...
Aja...nu till nåt roligare!

Förra veckan nådde jag ett av mina delmål på vågen...jag ville komma under 115 kg...
Vägde 114,5 kg
Men så började jag blöda igen och jag svullnar...i måndags då jag vägde mig vägde jag hela 115,8 kg och blev sååååå besviken!
Arg och ledsen blev jag och kände att jag skiter snart i det här!
Men samtidigt så vet jag att det är inte att jag ätit upp mig utan det beror på att jag svullnar...Sofie och jag hade en diskussion om detta igår och hon sa att jag inte skulle vara ledsen för viktuppgången...eftersom den alltid kommer när jag blöder så är det ju pga den!

Idag vägde jag mig igen och svullnaden börjar gå ner :D
114,7 kg visade vågen idag! :D
Så nu är jag BACK ON TRACK! ;)
Så jävla skönt att jag är under 115 igen...men får se om samma sak händer nästa vecka...hoppas ju på att slippa blödning då men ifall att jag blöder så får vi se om jag går över 115 igen eller vad som händer...

Nehe...om man skulle tänka ut nån mat då kanske...
Var rädda om er och ta hand om varandra!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards