sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Läääängtar!!!

Av Sussie - 16 september 2011 17:33

Åh!!! Nästan en hel månad kvar ju...känns som så iaf!
Men snart...snart...SNART!!! :D

Åh vad kul det ska bli!!!
Sa till mig själv (och andra) att jag INTE ska skriva en lista denna gång för det blir ändå inte att man tittar på den...
Men vad har jag gjort..? Jo, skrivit en lista! En liten snabb lista iaf :p

I oktober åker jag och shoppar i Ullared!
Wohooo!
Får se hur det går denna gång haha!
Vi ska ju ha med oss min minsta systerdotter som är 1½ år...sist vi hade barn med oss (min DÅ lilla systerdotter som bara var ett par veckor gammal) höll jag på att slå ner flera stycken då de bara går och inte tänker på att det ligger en bebis i vagnen...jävla idioter!
Men jag är inte rädd att säga vad jag tycker haha!
Så ska ni till Ullared nån...som har svårt att ta hänsyn till andra...håll er borta från Ullared just den dagen vi ska dit så slipper ni bli utskällda av mig ;) Hahaha! Återkommer om exakt datum då jag är osäker på vilken dag vi sa ;p

Ååååh ska bli sååå kul att få shoppa lite :p
Så sa jag till mamma idag som oxå ska med: "Jag kan köra första biten!"...kör ju så sällan bil eftersom man inte har en egen och jag ÄLSKAR att köra bil! :p
Så får la hoppas man får köra lite brumbrum iaf :p

Längtar...längtar...LÄNGTAR!!!

Kram på er!   


 
 
Ingen bild

Tagge

16 september 2011 17:47

Det är bra att om du medelar villken dag det blir så ska jag hålla mig ifrån Ullared och vägarna. ;) Hoppas ni får en fin shopping resa :)

Sussie

16 september 2011 18:24

Hahaha! Ja eller hur ;)
Nej men jag menar såna människor som bara tänker på sig själva och inte respekterar att det faktiskt finns andra i affären ;)
Tror inte du är sån Tagge!
Tack det hoppas jag med vi får :p

 
Ingen bild

Tagge

16 september 2011 18:42

jag förstog va du menade. bara skoja lite :)

Sussie

16 september 2011 19:04

Det är ju inte så att jag vill gå ensam i affären haha! ;)

 
Ingen bild

Tagge

16 september 2011 19:09

Nej det är klart. Några till kan de ju va där inne. :-)

Sussie

16 september 2011 19:30

Jaaa! Men inte för många! Haha! Blir så jobbigt då :p

 
Ingen bild

Erika

17 september 2011 09:35

Åh vad kul. Vi åker till Ullared nu den 28:e. Längtar sååå mycket!

Sussie

17 september 2011 09:41

Jag förstår det! :p
Det är ju skiiiitkul att shoppa där ju :p

 
Helena

Helena

17 september 2011 16:38

jag förstår att ni längtar till ullared. jag bor ju bara 7 mil och åker ganska ofta dit och vilken underbar affär:)!!!
jag ska snart dit igen,måste ha nya Ljus,servetter,kläder till vintern,och lite nya tavlor oCh små plock:)
konstigt är att vagnen är alltid full när man kommer därifrån,,hihi
Även för mig som kan åka varje vecka om jag vill

Hoppas ni kommer få jätte roligt och att ni sa hitta massor nu,och perfekt är nu nya resturangen med lite avkoppling även för barnen med filmvisning.
Ha en skön lördag,kramiz

http://hea71.bloggplatsen.se

Sussie

17 september 2011 16:50

Åh vad smidigt att bo så nära! :)
Ja jag vill verkligen åka...men får se hur det blir nu...kanske inte blir nåt för min del pga vissa omständigheter :(
Men jag VILL såååå gärna åka!

Tror det var den 8:e vi skulle dit OM jag nu åker...
Hoppas du får en toppenhelg!
Kramar!

 
Helena

Helena

17 september 2011 18:03

NEEEEJ så tråkigt om du inte skulle komma iväg nu när ni planerat detta och man längtar..
Håller alla tummar för att du kommer iväg
kramizar

http://hea71.bloggplatsen.se

Sussie

17 september 2011 19:05

Ja jag hoppas verkligen det med!!! Skulle vara så kul! Men tyvärr blir det inte alltid som man tänkt...och så är det OFTAST för mig när jag ser fram emot nåt :( Blir så besviken!

Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards