sussisviktblogg

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Sussie - 17 september 2011 22:55

Ja det har verkligen varit det HELA dagen!!!
Bara legat i soffan och sett på film...


Haft det rätt jobbigt idag så då blir jag sån...jag skulle ju plugga i helgen och göra prov på måndag men när "sånt här" händer så skiter jag i allt! Jag funkar så! Och det roliga är att folk VET så väl om det men ändå gör de såhär...

Aja! Kanske det de var ute efter...vad vet jag...


Men iaf...sett filmer idag...först den jag tipsade om i förra inlägget nämligen "Valentine's Day", sen såg jag på "Everything must go" men den var riktigt jävla dålig!!! Se inte den! Hahaha!
Sen började jag på filmen "A walk to remember" men sen såg jag att "Allt en tjej vill ha" skulle vara på tv så pausade filmen för att se den :p
Jag är så knäpp förstår ni...jag har filmen på DVD men ändå pausar jag en film jag inte sett för att se en film jag själv har i min samling och detssutom sett ett ANTAL gånger för att den visas på TV...är jag knäpp eller vad..? ;p
Aja men så är det!


Men jag såg bara första halvtimman ändå för sen ringde Ullis :)
Pratade i nära 2 timmar i telefonen :)
Var trevligt! :D


När vi lagt på blev det en dusch!
Kände mig inte alls fräch efter den här dagen...
Men nu är jag människa igen och ska fortsätta se filmen "A walk to remember"...får se om den är nåt att ha ;)


Kram på er!   

Av Sussie - 17 september 2011 16:56

Sett film idag...
Har ingen bra dag idag så jag ligger på soffan och bara är och hoppas på att det jobbiga ska försvinna av sig själv vilket det inte kan göra :(
Men tänker inte bara sitta och glo rakt ut i min lägenhet iaf...

Här kommer filmen jag såg:
"Valentine's Day"

Rolig, lite pinsam, fin film...man får tårar i ögonen och vissa gånger rann de ner för kinderna...
Mycket bra film tycker jag!!!


 

Betyg:  ()


Kunde inte bestämma mig om den skulle få 4 eller 5 stjärnor så den fick den sista inom parentes...den var faktiskt himla bra! Men ändå osäker på om den ska få full pott :p
Många bra och kända skådisar i den!
Rekomenderas VERKLIGEN!!!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards