sussisviktblogg

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Sussie - 20 september 2011 21:23


I´m back! :)


Idag har jag svarat på 43 frågor i filosofi...så nu är de klara tills fredag...bara att lämna in!
Jag har haft tvättstugan och vikt och hängt in alla kläder sen när de var torra, bäddat rent i sängen, dammsugit och diskat!


Gud så bra det känns!
Nu kan jag andas igen känner jag!
Avskyr när det ser ut här hemma...och nu är det ganska fint iaf :)


UNDERBART!



Jaha...får vi se vad som händer i morron då!
Hoppas på att gå ut och gå en långpromenad! Om vädret tillåter :)
Ska även försöka svara på frågorna i religion B så jag kan få en ny uppgift i det ämnet med sen...


Nu ikväll har jag suttit och gjort en ny design till en väns blogg...
Hon blev nöjd med den och det är ju kul! Brukar få hjälpa folk att göra en header och så men idag gjorde jag om hela designen :)
Var kul! :p
Och eftersom hon blev nöjd så är ju jag det med! Då har jag ju gjort mitt jobb iaf ;)
Jobbigt med alla koder i blogg.se bara...men det gick på en timma ungefär så var både header och design klar...OCH jag hade ätit och sett på Idol samtidigt så det gick rätt smidigt :)


Känns bra att vara tillbaka igen!
Kram på er!   

Av Sussie - 20 september 2011 13:36

Mått skit i flera dagar nu...
Inte gjort nånting alls sen i fredags...det mest ansträngande jag gjort sen i fredags är att jag diskade igår och handlade... *WOW* eller hur? ;)


Men idag pratade jag med min Linda i telefon och hon fick mig på bättre tankar så jag satte mig och började med denna veckans filosofifrågor...
Det var 2 delar med frågor...den första delen hade 20 frågor...de är besvarade!
Andra delen har 25 frågor och de ska jag börja på så fort jag fått i mig min mat...får se hur många jag hinner och orkar besvara...andra delen är svårare än den första delen märker jag direkt!


Känner mig piggare idag...
Smygvägde mig idag med och jag har gått ner det jag gick upp över helgen men jag är ändå inte nöjd...vill gå ner lite till för att vara nöjd för stunden...


Jag hoppas att jag ska få fortsätta må bra nu ett tag!
Vill verkligen inte må så dåligt jag gjort nu i flera dagar :(
Hoppas jag slipper!


Nu ska vi må bra och vara glada!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards