sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Det sket sig än en gång :(

Av Sussie - 21 september 2011 15:09

Jag ska sluta se fram emot saker...jag ska sluta vara glad för saker i förtid!


För några dagar sen skrev jag i min blogg att jag skulle åka till Ullared...sen sket sig det och jag blev besviken...
Då bestämde jag och en annan att vi skulle åka nu på tisdag istället...idag sprack det med :(
Så nu har jag ingen att åka med längre :(

Jag som sett fram emot det...
Nej jag ska sluta se fram emot saker...för det blir alltid såhär!

Är inne i en jobbig period nu känner jag....
Blää!


 
 
ana

ana

21 september 2011 17:22

Du e ju enastående,måste ha jobbat hårt! :)

http://minus83kg

Sussie

21 september 2011 18:18

Oj! Tack så mycket! :)
Ja jag har jobbat rätt hårt för att komma dit jag är idag :)

 
Helena

Helena

21 september 2011 21:21

NEEEJ så tråkigt att du inte kommer iväg.
Synd att jag inte visste det för annars hade jag kunnat vänta med min shopping till nästa tisdag och vi kunde åkt tillsammans..Har du långt ner till Ullared??
Du som kämpat på i massor..Det kommer bli bättre även om det är tugnt nu..sänder massor av kramizar

http://hea71.bloggplatsen.se

Sussie

21 september 2011 21:43

Jag ringde min svåger idag och frågade om jag inte kunde få följa med dom som det var tänkt från början för jag vill såå gärna ner dit...han sa att för honom var det helt ok!
Saken är den att jag blivit osams med min syster och mamma därför jag inte kunde åka med dom...men när jag pratat med min svåger ringde jag även upp mamma och sa att jag så gärna vill åka så jag åker med dom iaf...
Så jag kommer iaf dit :D

Det är typ 25 mil till Ullared från mig tror jag så det är en bit...
Tack så jättemycket! Skulle ju varit kul att träffats där nere, eller borta (är inte så bra på Sverigekartan så jag vet inte mot vilket väderstreck det ligger haha!).

Massa kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards