sussisviktblogg

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Sussie - 26 september 2011 23:10

...på dagen faktiskt idag!
Det är den 26/9 idag...
Drar man då bort 5 månader från det så var det den 26/4 vilket var dagen då jag gjorde min operation!


Jag mår hur bra som helst efter operationen och viktnedgången...jag har kommit rätt långt än så länge men vill komma ännu längre :p
Men jag är nöjd med resultatet än så länge iaf! :D

Och idag har det hänt en till rolig sak!
När jag var i Lund på gruppmötet inför operationen var det 2 andra trevliga östgötar där...
Vi bytte självklart mailadresser och har hållt kontakten med varandra efteråt :)
Ni har vi bestämt att vi ska ses på fredag och gå ut och äta :)
Annica har jag ju träffat en gång efter...hon kom och handlade hos mig på jobbet i somras :)
Lena däremot har man inte sett så ska bli JÄTTEKUL att se henne :)
Och självklart Annica med!
Annica och jag har haft mest kontakt! Vi pratar ofta på Facebook och så...hur gullig som helst! :)
Så det ser jag fram emot att få se dom BÅDA igen! :)

Nu ska jag se klart på "Sex and the City" sen kallar sängen!
Kram på er!   

Av Sussie - 26 september 2011 21:29

Vad fasen!!!
Irriterad som bara den!!!

Sitter och kollar på Hollywoodfruarna och den där Gunnila är det väl ändå nåt fel på???
Stackars unge säger jag bara!

Ungen är SJUK och ändå ska hon vara på nån jävla audition istället för att ligga hemma i sängen..?
Gunilla säger att ungen pressar sig själv...det är ju fasen HON som pressar ungen!!!

Och när ungen spyr för hon är så dålig så säger bara morsan att det är bra att hon spyr upp slemmet så hon kan sjunga och att det är Guds vilja...



HERREGUD!!!



Brukar inte skriva ut sånt här men jag blev så irriterad nu...

Maria Montazami däremot...ÄLSKAR HENNE! :D

Av Sussie - 26 september 2011 20:46

Dagen har varit helt ok faktiskt!
Vad jag gjorde på dagen idag vet ni ju...skrev jag ju tidigare idag...

Kl 16 var det dax för tvättstugan...var klar vid 18 redan :)
Och då var allt torrt förutom mattorna då som jag hängde upp här hemma...2 små badrumsmattor...de är ju torra tills i morron lixom :)

Förutom tvättstugan har jag fixat disken, dammsugning, rensat kattlådan (vilket man ändå gör varenda dag), kastat sopor, vikt och hängt in rentvätten, bäddat rent i sängen och plockat iordning lite :)
Känns hur bra som helst nu när man har det skapligt fint här hemma :)

Fick en kommentar på min blogg idag...jag blev lite glad måste jag säga för personen skrev: "Det är riktigt bra att bloggar som din finns, det inspirerar och stöttar andra."
Det var riktigt roligt att läsa för det är ju det man är ute efter...iaf jag! :D

Allt känns bara så jävla bra!
Sen har det hänt en annan grej ikväll som ger lite blandade känslor...
Men det tänker jag inte gå in på...

  • Jag känner bara att allt är så jävla bra! :D
  • Jag MÅR bra! (förutom min förkylning då)
  • Jag bryr mig INTE om folk som inte förtjänar det!
  • Jag har FÅ men UNDERBARA vänner!
  • Jag får stöttning från många UNDERBARA människor här på bloggen!



Tack för att ni finns!!!




Kram på er!   

Av Sussie - 26 september 2011 10:06

Gomorron!!!



Sovit oroligt inatt :(
Men nu på morron har jag lyckats sova rätt bra faktiskt :)
När jag vaknat ringde jag till Linda...när hon svarade kände jag hur jag fick anstränga mig för att få fram nåt...
"Var är min röst?"

Vaknade igår med halsont idag har jag knappt nån röst :s
Men kan ju vara så på mornarna...så nu har jag duschat och svalt ner mina piller och ringt tandläkaren och avbokat min tid som jag hade idag...missat det! Men nu är jag ju "sjuk" så nu hade jag en ursäkt :p

Ska klä på mig lite kläder här nu och gå mot stan...möta Linda :D
Ha en bra dag!

Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards