sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Sjuk..?

Av Sussie - 26 september 2011 10:06

Gomorron!!!



Sovit oroligt inatt :(
Men nu på morron har jag lyckats sova rätt bra faktiskt :)
När jag vaknat ringde jag till Linda...när hon svarade kände jag hur jag fick anstränga mig för att få fram nåt...
"Var är min röst?"

Vaknade igår med halsont idag har jag knappt nån röst :s
Men kan ju vara så på mornarna...så nu har jag duschat och svalt ner mina piller och ringt tandläkaren och avbokat min tid som jag hade idag...missat det! Men nu är jag ju "sjuk" så nu hade jag en ursäkt :p

Ska klä på mig lite kläder här nu och gå mot stan...möta Linda :D
Ha en bra dag!

Kram på er!   

 
 
ana

ana

26 september 2011 15:48

Chysst att du hade en trevig helg men trist att du känner dig kass så krya på dig
Btw hur mkt har du gårr ner?

http://www.minus83kg.bloggagratis.se

Sussie

26 september 2011 16:06

Ja jag har haft en kanonhelg! :)
Men inget kul att vara förkyld :(
Tack så mycket! :)
Jag har gått ner ca 53 kg allt som allt

 
badgear

badgear

26 september 2011 18:52

Hej, ramlade in på din blog genom Anas. Jag följer inte så många viktbloggare längre, men det är alltid trevligt med nya som skriver och berättar om sin resa till ett lättare liv. Det är riktigt bra att bloggar som din finns, det inspirerar och stöttar andra. Fortsätt med det goda jobbet, och grattis till bra resultat. Jag såg att du hade en bit kvar, men du kommer dit. Även om det kanske tar lite längre tid än du tänkt dig, när du i framtiden ser tillbaka på det hela så inser du att det spelade ingen roll om det tog 1, 2, 3 eller 5 år att nå målet, för huvudsaken var att du kom fram - för sen börjar det långa jobbet att bli kvar där du landat. Fast jag tycker inte det är ett jobb i negativ bemärkelse, utan bara spännande och roligt för jag lär mig så mycket om mig själv på den här resan (som ska vara resten av mitt liv, har jag tänkt mig :)

Själv kom jag ner på min målvikt för över fyra år sedan, det var inte så fasligt mycket att ta av som för vissa andra, för mig räckte det med 35 kilo. Sedan dess har jag nog mest intresserat mig för metoder att bli kvar med min nya vikt.

Ha det gott!

http://badgear.wordpress.com

Sussie

26 september 2011 19:18

Hej!
Åh vad kul det var att du kom in på min sida :)
Och tack så mycket! Kul att se att min blogg inspirerar och stöttar andra :) Det är just det jag är ute efter :)
Det är ju bara 5 månader sen jag gjorde min operation så ska vara nöjd med det jag gått ner hittills ändå :)
Sen har jag stått still länge nu men hoppas på att komma igång snart igen!

Åh vad härligt att nå sin målvikt! :)
Hoppas jag med får göra det en dag...
Ska läsa din blogg med! :)

Ta hand om dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards