sussisviktblogg

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Sussie - 28 september 2011 22:13

Min lillasyster ringde idag och sa att lilla Skrållan 6 år måste upp till akuten efter ha ramlat på fritids och skadat benet...
Hon undrade om jag kunde ta hand om de andra två barnen under tiden...klart jag gör det!


Vi gick upp och handlade lite godis och sen hem hit och satte oss och såg film..."Trassel" blev det!
Rasmus hade inte sett den och han tyckte den var jättebra! :) Han satt som klistrad under hela filmen :D
Stephanie 1½ år skrattade åt den haha! Så jäkla söt hon är! :p
Ni vet då de träffas första gången och hon försöker stänga in honom i klädskåpet...Stephanie skrattade massor :D


Kommer lite bilder här från vårt soffmys :)


 

Bus på väg hem från affären :)


 

"Ååååhej!" säger Stephanie och "hoppar" eller tar ett kliv ner från kanten :)

 

Sötungen!

 

Godismys i soffan

Stephanie fick en egen påse med bara några chokladbitar i :)


 
Min lilla Prins Rasmus!

   

Mumsigt!

 

Hur söt är hon på en skala???
Sötare än SÖTAST är mitt betyg! ;)

 

Jag bara smälter när jag ser mina UNDERBARA syskonbarn!


Stephanie blev lite gnällig och trött senare...men lyckades hålla henne vaken iaf tills syrran kom och hämtade dom igen...
Skrållan hade varit jätteduktig på sjukhuset! :)
Så när hon kom hem väntade en godispåse på henne...kan ju inte bara köpa till de andra två ju...klart Skrållan med måste få! :p

"Du är världens bästa moster!" sa Skrållan och gav mig en kram...sen la hon till "...och Tessan med!" haha! Där hade hon rabblat upp alla hennes mostrar! SÖTUNGEN!!!

Nej nu ska jag se klart på filmen på Tv11..."Taken"
Den är bra faktiskt! Måste se vad som händer :)

Kram på er!  

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards