sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Måndag

Av Sussie - 3 oktober 2011 15:11

Gud så trött jag är!!!
Kommit in en period då jag är så trött så jag bara vill sova hela tiden...
Satte klockan på 9:30 i morse men jag gick inte upp förrän 11:30.
HALV 12! Fasen halva dagen har ju redan gått då ju! Men jag orkar inte gå upp tidigare...

Kommer inte ihåg vad jag drömde inatt, vilket kanske är tur det efter förra drömmen jag hade...

Gjort iordning tvätten nu iaf så snart ska man ner och tvätta!
Skulle ju behöva städa lite med...får se om jag orkar det idag...

Nu längtar jag bara tills på lördag då jag ska åka och SHOPPA loss som bara den! :p
Fan vad kul det ska bli! Har inte varit i Ullared på flera år nu så ska bli riktigt skojsigt att få åka och kolla på massa roliga saker :D

Vet inte vad jag ska skriva mer...känns som att jag inte har så mycket att skriva just nu...
Får se om jag kommer med ett roligare inlägg senare eller om det får vänta tills i morron..

Ta hand om varandra!
Kram på er!   

 
 
Ingen bild

Tagge

3 oktober 2011 15:22

Hoppas du får det kul i ullared och att du hittar något fint till dig. :-)

Sussie

3 oktober 2011 15:38

Tack tack! Ska göra vad jag kan ;p

 
Ullissa

Ullissa

3 oktober 2011 20:09

Vi får ta å samla ett Gbp gäng till våren å åka ner till Ullared å hyra en stuga över natten å ha trevligt å umgås på kvällen innan man går å shoppar dan efter! Då vi behöver garanterat en nu vår å sommar garderob!
Skönt att du inte drömt mera otäckt!
Kramisar

http://ullissa.bloggplatsen.se

Sussie

3 oktober 2011 21:11

Ja åååh vad kul det skulle vara! :p
Kramar!

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

3 oktober 2011 21:27

Hej gumman. De är så jobbigt med mardrömmar, jag har ofta hemska mardrömmar o jag kommer ihåg dom in i minsta detalj. Jag brukar oxo skriva om dom, en del som läser mina drömmar tänker väl att jag borde spärras in =))

Jag har aldrig varit i Ullared, men jag ska åka dit någon gång.. Hoppas att du hittar mycket fint ...

Kram kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Sussie

3 oktober 2011 22:02

Hej hej! :)
Det låter ju oftast inte lika otäckt när man återberättar en dröm som när man faktiskt drömmer den...drömmar kan vara både underbara och himla hemska!
Trodde jag blivit sjuk i huvet när jag drömde denna dröm...

Det är hur kul som helst att gå och kolla i Ullared! Tycker absolut att du ska åka dit! :)
Vet inte var du bor men har du jättelångt dit?

Kramar! ♥

 
ana

ana

4 oktober 2011 15:14

Problemet är väl att man blir ännu tröttare av att sova länge tyvärr,jag är oxå i en jätte trött period. Hoppas att mardrömmarna vänder och blir harmonisk :)

http://minus83kg.bloggagratis.se

Sussie

4 oktober 2011 15:31

Jo så är det ju med...men inatt har jag ändå sovit kanske 7 timmar och är HUR TRÖTT SOM HELST! Vill bara sova nu känner jag :s

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards