sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Dag 7

Av Sussie - 26 oktober 2011 07:33

En dålig vana jag önskar jag inte hade är:

  • Att sova länge på dagarna...
    Jag MÅSTE alltid sätta larm på telefonen annars kan jag sova bort en hel dag!
    Det lilla som blir av dagen är då väldigt kort och det känns så tråkigt att dagen då går så fort...
  • Att vara kvällssugen...
    På kvällarna när man sitter framför tv:n vill jag ofta ha något att tugga på...blir då lätt att man går och småäter...dock inte som förr då man moffade godis i mängder eller chips eller annat...men jag kollar gärna om det finns några minimajs eller glass hemma och sitter och mumsar på...VILL GÄRNA BLI AV MED DETTA SUG PÅ KVÄLLARNA!!!
  • Skjuta upp saker och ting...
    Vissa saker...som skola, promenader, träning och andra ganska viktiga saker är jag himla duktig på att hitta på ursäkter för att inte behöva ta just nu..."Kan ta det i morron"...och så nästa dag säger man så igen!
    Men nu har jag kommit en bit på väg iaf...skaffat gymkort! :D Och skolan har gått himla bra denna termin med...så denna punkt har jag faktiskt ändrat mig en del på den senaste tiden :D
    Men man kan alltid bli bättre ;)


Dag 1: En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 2 : En låt du lyssnar på när du är arg/glad/ledsen.

Dag 3 : Min favoritårstid & varför.

Dag 4 : Mina mål på kort sikt & varför.

Dag 5 : Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.

Dag 6 : En bild på någon/något som har störst inverkan på ditt liv.



Dag 7 : En dålig vana jag önskar att jag inte hade.


Dag 8 : Bild på mig & min bästa vän.

Dag 9 : Något du längtar till.

Dag 10 : Någonting jag oroar mig för.

Dag 11 : Mitt drömbröllop.

Dag 12 : En bild på mig själv för ett år sedan.

Dag 13 : Någonting jag ångrar.

Dag 14 : Innehållet i min väska.

Dag 15 : En bild på det jag köpte senast.

Dag 16 : Min favoritfilm.

Dag 17 : Någon du ser dig vara gift med / vara med i framtiden.

Dag 18 :Något du är stolt över de senaste dagarna.

Dag 19 : Mitt favoritprogram.

Dag 20 :Vad har du lärt dig denna månad?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards