sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Veckan bara springer iväg...

Av Sussie - 26 oktober 2011 22:00

...jag har inte hunnit med kan jag säga...
Men jag har varit så "yr" idag med...efter träningen idag fick jag för mig att det var torsdag idag...men fick höra att det bara var onsdag...
Bara 30 min senare när jag satt på bussen hem fick jag för mig att det var fredag och hoppade av bussen för att gå till affären och handla nåt gott till kvällen...köpte vaniljglass och frukt så jag kunde göra fruktsallad...
När jag kom hem och packade upp varorna kom jag på att det fortfarande bara är ONSDAG!!!
Hur yr får man vara???

La mig på soffan en stund för jag var så trött på eftermiddagen...låg och såg film men slumrade till...
Vaknar av att mobilen ringer...Annica var det! :) Annica är en av de Östgötar som var på Aleris i Lund samtidigt som mig som jag för några veckor sen var ute och åt med :)
Så i morrn blir man hämtad av Annica och vi ska ut till Lena som oxå var med i Lund...hon har ljusparty och ville gärna att vi skulle komma...
Så i morron är det ljusparty! :)

Men innan jag ska dit MÅSTE jag hinna med att fixa ett skolarbete som jag tänkte vara klar med tills på fredag...
Skulle ju vara skönt att ha både det jag gjorde i början på veckan OCH den här andra uppgiften klar tills på fredag :) då är man ännu närmre målet i skolan för denna termin :)

Veckan går snabbt! Jag har fullt upp...så fullt upp att jag inte ens vet vilken dag det är längre haha!
Men så kan det va ;)

Ikväll var det Bröstcancergalan...och självklart tjöt jag massor!
Usch det är en hemsk sjukdom :( många tårar som forsade nerför mina kinder ikväll...
Innan Bröstcancergalan såg jag på Sjukhuset och fällde massa tårar när en tjej födde sin dotter...
Jag kände lixom deras lycka! :)
Så ikväll har det varit både lyckotårar och så ledsna tårar...

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll och ni som ska sova nu får sova så gott!
Kram på er!   

 
 
Ullissa

Ullissa

26 oktober 2011 22:38

Inte bra att vara yr! Se till att du äter ordentligt stax innan träning å sen efter speciellt efter så att du får i dig energi! Undvik att bli yr! det är inte kul! Ta nu hand om dig!
Kramisar!

http://ullissa.bloggplatsen.se

Sussie

26 oktober 2011 22:46

Jag menade mer att jag var vimsig :p Att jag inte kan hålla koll på vad det är för dag osv...
Men jag har om jag ska vara ärlig varit lite yr så jag måste tänka mer på vad jag äter nu när jag börjat träna :)
Ta hand om dig du med! :)
Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards