sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Så jävla kul då...

Av Sussie - 28 november 2011 12:36

...då har jag varit på banken...
250 spänn kostar det att få en ny jävla dosa...bra när man är fattig...

Sen upp till apoteket och hämta ut kalktabletter som höll på att ta slut...247 spänn till som försvann!
När jag kom hem satte jag mig och betalade räkningarna...
Ringde upp mamma och sa att jag betalat in mobilräkningen...det är ju hon som står på abonnemanget så säger till varje gång att jag betalat...

Har inte pratat med min mamma sen förra lördagen så det var ett tag sen...brukar prata med henne nära på varje dag annars...
Men jag sa bara att jag betalat och sen berättade jag hur många kronor jag fick kvar efter räkningarna var betalda...då brast jag i gråt :(

Fick bara 6500 den här månaden från CSN...så 297 kr har jag att leva på den här månaden :(
Vet i fan hur jag ska klara mig!
Jag bara sa till mamma att jag orkar inte med skiten och jag vet inte vad jag ska göra...
Mamma sa då att jag inte hade behövt betala räkningen men jag sa att jag ska prata med Henke (broren) och se om jag kan få låna lite pengar denna månad till mat...jag lånar hellre pengar till mat än till räkningar...kanske samma sak tycker ni men det är det inte för mig!
Fan pengar är inte roligt när man studerar och är ensam...

Och nej jag tycker inte synd om mig själv...jag behövde bara skriva av mig lite!

I morron SKA jag simma iaf!
En vän frågade om jag ska med och simma i morron och jag sa självklart JA!
Bra med vänner som drar med en så man kommer iväg ;)

Den här dagen blev bara pannkaka av alltihop!
Jag fick dumping och hamna i soffan, Linda fick plötsliga förhinder (räcker att skriva det) och vi flyttade fram vår date till i morron istället!

Hoppas ni får en bra dag iaf ;)

 
 
ana

ana

28 november 2011 15:28

ah dessa jäkla pengar kan knäcka vem som helst
hoppas att det löser sig iaf :)
skönt att äntligen komma till simhallen,hoppas det blir
mysigt
kramiz

http://www.minus83kg.bloggagratis.se

Sussie

28 november 2011 15:52

Ja pengar kan verkligen få en att må riktigt dåligt :(
Tack! Jag hoppas det med!
Ja nu ska jag komma igång med simningen igen! :)
Kramar!

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

28 november 2011 20:31

Hej gumman. De är inte roligt när pengarna försvinner innan man ens hinner se dom.
Trodde nog inte att de kostade nåt att få en ny dosa för man betalar ju avgifter ändå till banken.
Simma lugnt o ha en mysig kväll kram kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Sussie

28 november 2011 20:45

Heej!
Nej gud pengar bara förstör!!!
Man får den första dosan! Går den sönder får man en ny men då måste man lämna in den gamla...men tappar man bort den får man betala en ny...
Till och med banken snor pengar från mig ;)
Ha en mysig kväll du med!
Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards