sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Vad är felet..?

Av Sussie - 29 november 2011 14:56

Gick upp klockan 6 i morse!
Ja det är sant! JAG gick upp då!
Var hur trött som helst och jag ville bara sova! Men jag tog ett glas juice och mina tabletter till "frukost"...struntade i allt som hade med skönhet att göra, satte upp håret i en knut och borstade mina tänder och sen gick jag ut till bussen...

Runt 07:20 var jag i simhallen!
Skulle möta Linda K halv hade vi bestämt :)
Åååh vad skönt det var att det inte var mycket folk och simmade så tidigt :)
Linda och jag hade varsinn egen bana så vi behövde inte trängas med massa andra :)
Vi simmade lugnt...brevid varandra och pratade samtidigt...vet inte hur många längder vi simmade men vi simmade i ca 45 min iaf :)
Så nån km blev det ju säkert iaf :)

Sen blev det lite bubbel med innan vi gick och duschade!
Vi bestämde att ses samma tid i morron :)
Skönt att ha nån som drar med mig så jag kommer igång igen :)

Efter simhallen kom Linda och Enzo och mötte mig :) tog en promenad hem till Linda...vi satt och pluggade, gjorde lite samhäll och lite företagsekonomi...
Och så åt vi en JÄTTEGOD sallad :p
Tänk att en vanlig enkel sallad är sååå jäkla mycket godare när man äter den MED nån än om man äter den ensam :p

Linda och jag åkte ner en sväng till skolan med och kopierade lite papper...sen var hon en ÄNGEL och körde hem mig...
Jag är helt SLUT! Jag vet inte vad det är för fel på mig...
Linda var med trött men jag är ju STÄNDIGT trött!
Trodde jag skulle vara pigg efter simningen...men ICKE!
Hur trött som helst! Vill bara sova!

Om en timma börjar tvättstugan med...så än får man inte somna!
Men jag tror jag kommer ligga på soffan nu större delen av eftermiddagen/kvällen och bara va!

Hoppas ni haft en bra dag och får en ännu bättre kväll!
Kram på er!   

 
 
Ingen bild

Ida

29 november 2011 15:26

Hej gumsan! Tänker på dina dumpings... gick in o läste lite om det och började fundera på om det är därför du är så trött, att du kanske har svårt att hålla blodsockret uppe eller på jämn nivå? Kram på dej!

Sussie

29 november 2011 15:49

Hej Ida!
Tack för din kommentar! :)
Dumping är inget som sitter i utan det är bara "tillfälliga attacker" eller vad man ska säga...när de gått över så är de borta lixom...
Men funderar med på järnbrist...men jag har ju nyligen på kontroll och de sa ju att alla mina värden var normala så jag tycker det är konstigt om jag ska fått brist nu :s

Kramar!

 
Helena

Helena

29 november 2011 15:53

Du är jätte duktig!!!
Kämpa vidare och roligt att ni hittat en tränings form som du gillar:)
Klart att du blir trött i början av din träning..kroppen är inte van med det och inte att gå upp så tidigt heller..men håll igång så kommer det ändra sig snart:)
ha en skön kväll,kramizar

http://hea71.bloggplatsen.se

Sussie

29 november 2011 16:11

Jag har varit trött jättelänge nu ju :( jag skulle kunna sova mig igenom hela hösten!
Men jag hoppas det går över snart! Det är hemskt att vara så trött som jag är hela tiden!
Ha en underbar kväll!
Kramar!

 
Emelie

Emelie

29 november 2011 15:55

Jag är med så där trött och är även hängig och
Skakig i benen. Så blir att vara hemma från jobbet idag. Mamma
Sa att det var något som gick nu.

http://Mammansbusungar.blogg.se

Sussie

29 november 2011 16:09

Jo det är ju höst! Jag brukar vara trött på hösten men inte såhär som jag är nu :s
Det är hemskt att vara så trött hela tiden :(
Men får la se om man blir piggare snart...
Vad säger de på jobbet då då???

 
ana

ana

29 november 2011 17:12

hej gumman
Vad duktig du e,går man upp så tidigt för att träna så menar man fan allvar !!! :)
Tänkte på en grej ang din trötthet,du har väl lite näringsbrister? Tror du inte att det iså fall e därför du e trött?
Själv har jag det iaf och är ofta trött och det beror på att jag är vegetarian och slarvar lite då och då med vitaminerna.
Med tanke på din operation så är det väl inte helt omöjligt
bara en tanke men jag kanske e helt ute och cyklar :P
Hoppas du får lite mer enrgi nu på kvällen, Själv har jag nada men ska ha ett pass i funktionell träning så jag får väl låtsas och tvinga i mig att vara pigg :)
Kramiz

http://minus83kg.bloggagratis.se

Sussie

29 november 2011 17:23

Heeej! :)

Ja du har nog fasen in mig helt rätt! Det är ju faktiskt så att man har näringsbrist efter en sån här operation...det är ju därför jag äter massa vitaminer...jag är med vegetarian vilket kanske är en ännu större "bov" i detta sammanhang...
Tror det är så faktiskt!
Tack för din kommentar! Tror vi har svaret nu ;)

Jisses vad du tränar! :) Gud så duktig du är!
Får nära på ångest när man läser din blogg och hur mycket du tränar och en annan gör typ ingenting haha!
Du är så himla duktig!

Många kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards