sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Bästa fredag! :)

Av Sussie - 16 december 2011 13:00

Var trött i morse men tvingade mig upp ur sängen och gjorde mig iordning jättesnabbt för att åka ner till skolan...
Jag kände att fan jag kommer aldrig klara det här provet i filosofi så får nog nöja mig med ett godkänt...men ville ändå ge det en chans för det finns ju en MINIchans att man skulle klara några frågor iaf ;)

Det tog en timma att åka till skolan idag! Kan lova att Sussie var arg när hon kom ner till skolan ;)
Fan vad jag längtar till att slippa bussar som går sönder och som är proppfulla med folk! AVSKYR bussar!!!


Bad om att få göra provet...och det gick ju som jag så väl misstänkte ÅT HELVETE!
Men som tur är så har vi sån megabra lärare så han tar det muntligt om man inte klarar det skriftligt...
Vi satt och pratade en stund och gick igenom provet och han kollade så jag förstod och kunde förklara vissa saker...mitt problem var att jag har svårt att hålla reda på alla gubbar...vem som sa vad och så...
Men efter ett muntligt prov så satt läraren och tänkte en stund...och så sa han, du hade ju bättre på det förra provet och det är ju ett klart VG på det...det här provet gick inte lika bra men du förstår och är med och kan förklara och det är huvudsaken så ett VG i kursen får du! :D
WOHOO!!!
Och så frågade jag om samhällskunskapen...den hade jag med fått VG i :D
Lämnade in mitt religionsarbete idag med och hoppas på VG även i den kursen :D

Fan så gött det är!!!

Sen blev det fika! Lärare, rektor och några elever som var på skolan satt och fikade och hade trevligt en stund :)
Sen gick Linda och jag till stan...Linda ville äta på McDonalds och jag som ätit en bit "bulle" på skolan var ju inte hungrig så jag sa att jag tar en muffins och mummsar på istället för mat...
Men efter att jag ätit upp det godaste på muffinsen så kände jag att den var STENHÅRD i mitten...frusen alltså!
Så Linda gick och klagade så jag fick pengarna tillbaka :p

Sen blev det lite shopping...eller köpt ett par julklappar...och sen tog jag bussen hem!
Hoppade av och gick genom samhället för att gå förbi affären innan man gick hem...så nu snart blir det att baka!

Sen blir det MYSKVÄLL med missarna! :)
Vi ska se film tror jag! Och bara känna hur stressen släpper och att man inte behöver tänka på nåt annat än sina små mysisar :)
På tisdag är det en sväng till skolan igen och sen säga hej då för den här terminen...då är det JULLOV!!! :D

 
 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

16 december 2011 20:04

Hej gumman.. Hoppas du har en mysig kväll med dina missar.
De börjar en bra film på trean nu - Vid din sida.. Men du kanske har sett den..
Trevlig helg kram kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Sussie

16 december 2011 20:08

Hej vännen! :)
Jag har inte börjat min myskväll än :p fastnade vid datorn och sen tog jag en lång skön dusch :p
Men nu snart ska jag börja min myskväll :)
Nej jag tror inte jag sett den filmen men jag har fått för mig att den är himla sorglig så jag har dragit mig från att se den...tror jag sett snuttar av den bara :p

Ha en jättemysig kväll!
Kramar! ♥

 
Ullissa

Ullissa

16 december 2011 23:09

Vad duktig du är! Tänk om man kunde vara så smart och få en massa vg bara sådär! he he skojja bara vet att det ligger tonnvis med arbete bakom! Ha nu en toppen mys fredag!
Kramisar

http://ullissa.bloggplatsen.se

Sussie

17 december 2011 10:53

Tack så mycket! :)
Haha! Ja man får ju kämpa lite men det känns jätteskönt att få ett VG :p ännu skönare att få MVG men det har jag inte orkat få denna termin hehe ;)
Hoppas då får en bra helg!
Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards