sussisviktblogg

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Sussie - 4 januari 2012 23:45

Städade bort julen idag!
Det enda som är kvar är att bära upp kartongerna på vinden vilket jag gör i morron tänkte jag då jag även ska städa (dammsuga och plocka lite) här hemma :)
Har även strukit mina nya gardiner idag och hängt upp...kommer bilder på det i morron...ska försöka komma ihåg det ;)


Jag har även rensat mina garderober idag IGEN!

Gått igenom kläder jag fått av Emelie och Linda som jag inte kunnat ha och nu kan jag ha lite mer av dom :)
Vissa av Emelies kläder kan jag ännu inte ha så de ligger i en låda som jag ska ta fram i sommar igen och prova då tänkte jag :)


 
Det var endel att vika och fixa med innan man var klar...det här är bara en liten del av alla kläder jag rensat bland :)


Sen fick jag ett sms av grannen som ville att jag skulle komma ner...
Fick en vin av henne som hon ville bli av med :) hon visste inte om det gick att dricka då det stått länge men jag ska testa så får vi se :)
Annars har jag vin hemma hos syrran med som jag glömde ta med mig igår när jag åkte hem...


Fick senare gå ner till grannen igen och passa bebis medan hon hämtade Jimmy...
Han är så go den lilla ungen :)


Nu ska jag krypa ner i sängen och se på Navy CIS som är på tv...sen sova!
Hoppas jag får sova bättre inatt utan massa mardrömmar!
Natti!
Kram på er!

Av Sussie - 4 januari 2012 11:47

Jag som trodde det skulle bli sååå skönt att få sova i sin egen säng efter att ha sovit på syrrans soffa i 2 veckor...men inte fan sov jag skönt :(
Mardrömmar på mardrömmar hela natten igenom...
Vaknade mellan varven av att jag grät och så somnade man om och en ny mardröm startade...
USCH! Kommer bara ihåg en av dom och den handlade om min minsta systerdotter...
Mina syskonbarn är det underbaraste i mitt liv så mår jättedåligt när man drömmer såna otäcka drömmar om dom :(


Vaknade med huvudvärk eftersom jag inte sovit bra och så har jag ont i kroppen idag med...
Träningsvärk!!!
Skulle tränat idag med men Jennie behövde vila idag så jag sa att då gör jag med det så tränar vi i morron istället :)


Nu ska jag se klart på tv:n och sen blir det att hämta julkartongerna och plocka ner alla julsaker och göra fint efter julen...snart är det VÅR!!! ;)


Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards