sussisviktblogg

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Sussie - 5 januari 2012 21:24

Var och tränade idag!
Idag körde vi STENHÅRT både Jennie och jag!
I slutet kände jag att jag orkar inte mer men jag kämpade på då det var den sista maskinen vi körde ;p
Började med crosstrainer i 21 min...nästa gång ska vi ta 25 min sa Jennie...får se om jag orkar det ;)

Sist körde jag 18 min på samma maskin men då körde jag på level 1 bara kom jag på idag...idag när jag körde 21 min körde jag på level 8 vilket är lite skillnad :p

Men iaf...har som mål i utmaningen att träna 180 min/vecka...denna vecka har jag tränad 255 min så ligger PLUS 75 min än så länge :p

I morron ska vi ha vilodag igen för Jennie slutar 15 och simhallen stänger 16 i morron så då vilar vi...så ska vi försöka träna iaf en dag i helgen :)
Ska antagligen simma med Emelie och barna nån dag i helgen med...men vet inte vilken dag än...med det blir ju lite motion det med, inget jag kommer räkna med som träning om inte Emelie och jag simmar några längder...vill bara leka och ha kul med barna :)

Känns bra att ha kommit igång nu iaf :)
Ska bli roligt att se om det hänt nåt på vågen på måndag! :p
Risken finns ju att man går upp i början kanske då man bygger muskler...men vi får se! :)

Av Sussie - 5 januari 2012 11:22

Jag har bestämt mig nu för vad jag har för mål med utmaningen!
Jag VILL gå ner 7 kg och jag SKA träna minst 180 min/vecka!
Igår vägde jag mig inför utmaningen och som jag visste så hade jag ju gått upp över jul och nyår...men inte så mycket som jag trodde ändå :p
Vägde mig idag igen för att kolla så jag inte går upp mer och då hade jag tappat 400 gram sen igår :D
Så nu är jag taggad igen och kör hårt för att klara mitt mål!


Än så länge har jag varit på gymmet:

Måndag: 90 min
Tisdag: 75 min
Och så ska jag träna idag...så efter idag har jag klarat veckans träning :)
Bara 15 min kvar :p
Men hoppas på att träna nåt i helgen med kanske...om man inte ska på fest eller så så man är bakis...men tror det blir lugnt i helgen faktiskt :)
Sparar mig till nästa helg ;)


Duscha nu och laga mat och äta innan man ska åka och träna!
Ha en bra dag alla och LYCKA TILL med utmaningen alla som är med!

Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards