sussisviktblogg

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Sussie - 11 januari 2012 19:56

Slarvat lite med att blogga nu känns det som...
Igår blev det ingen blogg har jag för mig..?

Men uppdaterar er nu istället! ;)


Igår var jag först i skolan...träffade min Linda och lärarna efter jullovet :)
Och efter det träffade jag min Pilla och gick en promenad dit jag skulle kolla på lägenhet :)
JAG ÄR KÄR i den lägenheten!
Så kär att när jag kom hem ringde och jag kollade hur stor chansen var att just jag får den...
Det är EN jävel före mig :(
Men hon sa att jag kunde ringa i slutet på veckan igen och se om denna hört av sig och det kan ni ge er på att jag gör! För denna lägenhet VILL jag ha!!!


Efter det gick vi en promenad till ner till stan och träffade Sandra...
Gick och åt lite och så shoppade vi lite :)
Jag köpte 2 plagg på Gina :D
Kan ni gissa vilken storlek det var på den ena? MEDIUM! Kan ni tänka er!!??
Jag hade förr 58/60 och nu kan jag ha MEDIUM!!! :D
Blev så himla glad!!!
Däremot så är det ju inte medium i alla kläder för det...köpte även ett linne i stl xl...men ändå mindre än jag skulle köpt annars ;) samma linne fanns även i xxl men jag fick ta xl...så en stl mindre än den största PÅ GINA!!! ;)
Gick även och fikade sen senare med Pilla då Sandra gått till sitt möte...
Blev en heldag på stan :)


Väl hemma satte jag mig i soffan och kollade på Beck...
Bestämt mig för att se hela serien (med Peter Haber och Micke Persbrandt) för jag vet inte om jag sett alla eller om jag missat nån...och har jag missat nån så vet jag inte vilken...så därför ser jag hela serien nu :)
Ikväll ska jag se film nr 7 "Money man" :)



Idag har jag varit nere och tränat 1 tim och 15 min...
I morron ska jag träna igen! Vet inte om det blir simning eller gym eller både och än men ska träna iaf :)
Emelie kanske inte kan följa med då Stephanie verkar hängig men jag hoppas på att hon kan följa med mig!

Sen efter träningen ska jag med Emelie hem och fira Rasmus som fyller 8 år IDAG! :)
Moster lilla prins


Jag har även varit hemma hos Linda och pluggat idag :) och varit i skolan och träffat den nya läraren vi ska ha denna termin :)
Sen åkte jag hem för att ha tvättstugan och ska snart ner och hämta upp det som nu torkar :)
Jag har även sålt min matta som jag försökt bli av med så länge nu! :)
Men nu är den såld! *wohoo!!!*


Nu ska jag nog ta och gå ner och kolla tvätten så man är klar sen så man kan fixa allt inför i morron och sen slappa till en Beck och sen sova! :)


Ha en trevlig kväll!

Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards