sussisviktblogg

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Sussie - 12 januari 2012 23:34

Hittade denna på en blogg och snodde den...lite tidsfördriv såhär innan man ska sova :)

Hur naturlig är du?

Du har..
(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
() En locktång
(x) Designparfym
() Fondation över 200 kr
() Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
() Speciell hårbalsam i en sprayflaska
() Läppglans över 100 kr
() Hårinpackning
() Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr
Poäng: 6/13

Du..
() Använder locktång/plattång varje dag
() Använder fondation varje dag
() Använder mascara varje dag
() Använder kajal varje dag
() Avänder läppglans varje dag
() Använder bodybutter varje dag
() Använder bodylotion varje dag
() Använder ansiktsrengöring varje dag
() Använder hårinpackning varje dag
() Använder hårspray varje dag
() Klipper dig varannan/varje månad
Poäng: 0/11

Du har..
(x) Tonat håret förut
(x) Färgat håret
() Haft Hårförlängning
() Piercat dig
(x ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen
Poäng: 4/6

Slutpoäng:
(x) 0-10 Naturligtvis naturliga tjejen!
() 10-15 Konstgjord behandlad blomma
() 15-20 Kanariefågel i nordisk miljö
() 20-25 Fryst jordgubbe
() 25-30 Barbiedocka. Bara plast !

Av Sussie - 12 januari 2012 19:16

Åkte ner och tränade helt ensam idag! :D
Jag som tänkt göra det flera gånger men sen skjutit upp det för man blir så "lat" när man inte har nån med sig som pushar en att ta tag i sig själv...men idag bestämde jag mig!

Lillasyster skulle med egentligen men lilla Stephanie hade feber och fick vara hemma från dagis så Emelie kunde inte följa med...
Men ner kom jag!
Först crosstrainern i 25 min...sen lite maskiner och tränade magen...sen lite roddmaskin och sen 15 min på bandet...65 min totalt på gymmet blev det :)


   

Idag blev jag himla svettig!
Och se så fin jag är osminkad och svettig ;)


Efter det gick jag upp tog bananen jag hade med mig och så drack massa vatten...sen gick jag ner och simmade 1 km med...40 min...
Igår tränade jag 75 min och idag 105 min vilket totalt blir 180 min och det är vad jag satt som mål att träna i veckan ;)
Hade tänkt träna i morron med men får se hur jag mår...känner mig tung i huvet :(
Åkte hem till Emelie efter träningen för att fira Rasmus som fyllde 8 år igår...
De stora barnen hade inte kommit hem än när jag kom dit så satte mig i soffan med Emelie och Stephanie och kollade på en Barbiefilm med lillan -somnade!
Sov hela filmen och sen väcker barnen mig och säger att det är fika...haha!
Bra sällskap jag är va? ;)
Känner mig helt slut! Så får se hur det blir i morron...men i vilket fall som helst så har jag tränat det jag ska denna vecka iaf :)

Nu ska jag se en Beckfilm igen...hmm...undrar vilken det är idag...
"Spår i mörker" den 8:e filmen med Haber som Beck :)

Nu blir det film! :D
Ha en bra kväll!
Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards