sussisviktblogg

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Sussie - 15 januari 2012 21:11

Söndag...kväll...i morron är det skola!


Dagen har jag spenderat mestadels i sängen och kollat på film, pratat på Facebook och msn och skickat sms...
Så inte många knop på mig idag! ;)

Sett 2 Beck-filmer...det är vad jag hunnit med...funderar på om man ska se en till och sen sova eller hur man ska göra...
Sitter nu och mailar med en kille som jag ska köpa engelska b bok av :)
Kommer ganska billigt undan måste jag säga! :p Sen ska jag ha tag på en bok till...mailat några som har den så får hoppas på bra svar snart :)


Känns som att jag har så mycket att göra om dagarna i veckorna...vet inte hur jag ska hinna med allt :s
I morron efter skolan ska jag hem och fixa...sen kl 16 tror jag att jag har tvättstugan och kl 18 ska jag ner och träna...
Tisdag är det skola igen och sen kanske träning och sen på kvällen får jag nattbesök...
Sen fortsätter det så...fullt upp hela dagarna...men men jag trivs att ha mycket att göra men det får inte bli för stressigt för då mår jag inte bra!


Nu har jag gjort en supersnabb affär och köpt en bok! :D
Hihi gud så skönt!

Nu ringde syrran!
Ha de gött!

Kram på er!

Av Sussie - 15 januari 2012 15:07

...var hur kul som helst! :)
Vi började här hemma...Sandra och Roger kom hit...och efter en stund även min bror :)
Vi satt och pratade, spelade spel och drack lite...eller endel ;)

Sen skulle vi åkt till Carina ju men vi kollade om vi kunde vara hos Eke istället för han bor närmre stan och så ringde vi dit Carina och Johan :)
Hade skitkul även hos Eke...ända tills det hände en olycka med en av oss :( men personen mår bra nu iaf och det är huvudsaken ;)

Vi gick vidare till Hamlet!
Där träffade vi även John som väntade på oss när vi kom dit...

Här kommer lite bilder från gårdagen:


                   

Bild 1: Jag i mitt nya linne, Bild 2: Jag och mina nya smycken, Bild 3: Ljus hos mig, Bild 4: Fina Carina och Johan


                   

Bild 5: Jag och Roger, Bild 6: Jag och John, Bild 7: Ser ut som att Roger har likadana armband som mig men så såg jag att det var MIN arm haha! Bild 8: Henke Sandra och jag



Åkte hem när Hamlet stängde och somnade typ så fort jag la ner huvet på kudden haha!
Fick nog LITE för mycket att dricka igår ;) men helvete så kul jag hade :D

Var lite yr i morse när jag vaknade men efter lite pepsi MAX och efter att ha fått i mig lite mat så mådde jag prima! :)


Hoppas alla haft en lika underbar helg som jag haft!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards