sussisviktblogg

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Sussie - 17 januari 2012 23:35

Var ju och tränade idag...
30 min crosstrainer och så massa andra maskiner...1½ timma totalt körde vi...och jag körde inte så lugnt som jag tänkt utan jag körde ganska hårt!

Men eftersom jag inte sovit mer än MAX 3 timmar inatt så var jag himla trött efteråt och somnade på soffan när jag kom hem...
Sen vaknade man då och då av sms...så svarade man och så somnade man om :p så höll jag på i några timmar ;p (eller ett par timmar kanske hehe)


Vaknade och åt kvällsmat och nu ska jag snart gå och lägga mig :)

I morron är det tänkt att jag ska ner till gymmet 2 gånger...

Först på förmiddagen med Emelie...och sen när Jennie slutat så tar jag ett varv till med henne :p
Jag är inte 100 på att jag orkar men jag hoppas på att jag orkar :p


Nu har man fått ett godnattsamtal med så nu kan jag sova ;)
Sov gott!
Kram på er!

Av Sussie - 17 januari 2012 14:11

...på Jennie, köpte mig en ostmacka som jag kände kunde vara bra att äta innan träningen och 2 bananer...ska äta en efter träningen :) blir lugn träning idag då jag har ont i halsen och Jennie fortfarande inte är friskförklarad i sin hals ;)Om gårdagen kan jag säga att det är blandade känslor, först fick jag tråkiga nyheter, sen lite bättre och sen blev jag hotad! Så verkligen blandade känslor! Hade filmmys igår med R :) vi såg en Maria Wern och hur många lingon finns det i världen :)Massa skratt till den andra filmen kan jag säga ;) fan så bra den är!!!Idag har jag varit i skolan, pratat med lärare och rektor. Berättade de tråkiga nyheterna för rektorn som självklart med blev lite ledsen. Men hon sa att hon märkte redan igår att jag blivit så stark, att jag har sån pondus idag mot ett år sen ;) självklart blev jag glad när hon sa så :)Nu kommer nog snart Jennie :)Skriver mer senare om jag har tid ;)Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards