sussisviktblogg

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Sussie - 19 januari 2012 13:39

Usch de var inte lätt att gå upp i morse när man inte somnade förrän sent! Somnade mellan 2-3 nån gång...men det skyller vi på nån annan ;) inte mitt fel ;p

5:30 ringde klockan...men jag gick inte upp förrän 6:15 :p
Åt lite frukost lite snabbt och tog på mig träningskläderna...
Lite efter 6:30 kom Jennie och hämtade mig och vi åkte ner och tränade...vi har kört stenhårt nu både tisdag och onsdag så idag var vi båda trötta så vi gav upp efter en timma :p

Men nu ligger jag 1 timma PLUS denna vecka på träningen iaf :D
Vi sa att vi ska ta en vilodag i morron och så ska vi försöka träna en sväng på lördag med :)


Men än så länge har jag tränat i 240 min denna vecka och målet är 180 min :p så KLAR!!! :D
Nu är det bara massa bonus :)
Fasen vad bra det känns!


Sen har jag även gjort en "före- och efterbild" på mig själv sen midsommar som jag tänkte lägga ut här...


 



Kanske inte så jättestor skillnad men jag ser faktiskt en del...känner om inte annat :p


Idag har jag städat...eller diskat och dammsugit iaf ;) Så fort man gjort det känns det genast mycket finare här hemma...förstår inte att det kan vara så lätt ;)

Snart kanske man får besök av Sandra :) och så kanske jag får besök ikväll med :) men berodde lite på sådär...så vi får se ;)


Nu ska jag fixa lite mat!
Ha en bra dag!
Snart är helgen här!!! :D
Puss och kram på er alla underbara!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards