sussisviktblogg

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Sussie - 1 februari 2012 19:21

...ja det måste jag säga att jag varit!
Trots alla tankar som far omkring i mitt huvud så bestämde jag mig idag för att få iordning här hemma...


I morse åkte jag ner till skolan och pratade med lite lärare...
Marianne var orolig för mig över en sak med skolan men jag sa att det var inget som störde mig utan jag kämpar på ändå! ;)
Emelie och jag gick och lunchade på Subway efter skolan...och sen en snabbis på stan innan vi tog bussen hem...


Hemma satte jag igång med städningen...
Disken borta nu...alla sopor borta (bara flaskor och pant kvar sen helgen) annars är köket jättefint! :)
Och så tog jag även golven igen...skurade golven i fredags men var tvungen att ta dom idag med såg jag...
Det är det värsta jag vet att skura golven så jag måste säga att jag är riktigt stolt att jag tog dom idag med ;p


Tvätten är oxå den klar och inlagd i garderoberna...sängen renbäddad!
Ja det enda som är kvar nu är att diska upp efter maten och skura badkar, handfat och toastolen så är jag helt klar sen! :)
Och det ska jag ta tag i nu så ska jag slappa resten av kvällen sen :p


I morron kommer Roger en sväng medan barnen är på dagis :)


Idag fyller min mamma år!
Hon var ju här i helgen så hon har redan fått paket :)
Men ringde förut och sjöng för henne ;p


Nu dax att ta disken igen då och sen badrummet!
Ha en mysig kväll!
Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards