sussisviktblogg

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Sussie - 14 februari 2012 22:41

Hoppas ni alla haft en supermysig Alla Hjärtans Dag! :)

Jag har! :)
Roger kom hit i förmiddags och gav mig en nallebjörn som det står "I Love You" på
Har inget kort på den nu tyvärr men den är här iaf ;)
Han fick sitt "PUSS-ägg" med godis i (som vi åt upp medan han var här haha) *gott gott*


 

När han åkt hem igen åt jag lite mat och DUMPADE! *jäla siiit*
Blev att lägga sig på soffan och vila en stund och sen som alltid så somnade jag...sov lite mer än en timma..var smart att sätta klockan eftersom jag skulle tvätta kl 16.
Nu ska jag bädda rent i sängen för så smart har jag ju inte varit att jag bäddat den efter tvättstugan...
Sen ska jag snart sova!
Ska upp tidigt i morron och åka och träna! :)

Sov gott!
Kram på er!

Av Sussie - 14 februari 2012 09:52

Ville bara önska er alla en glad Alla Hjärtans Dag!

Hoppas ni alla får en bra dag!
Det ska jag ha! ;)
Snart kommer Roger en sväng medan barnen är på dagis och skola :)
Han ska få en gåva av mig...inget speciellt men en liten sak bara för att det är Alla Hjärtans Dag idag! :D
Hoppas han blir lite glad iaf ;)

Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards