sussisviktblogg

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Sussie - 17 februari 2012 22:52

Fick låna Leffans bil idag...
Så på hans frukostrast kom han och hämtade upp mig och jag åkte med honom tillbaka till hans jobb och tog sen med mig bilen tillbaka hem för att diska, städa iordning lite och duscha och sminka mig för att sen åka till Sandra på fika :)

Hon bor ju precis i närheten av Roger så passade på att se deras nya hus med medan jag ändå var i krokarna :)
Jättemysigt hade de :) och myste massor med missarna :p
Sen åkte jag för att hämta upp Roger, Teddy och barnen :)
För första gången idag fick jag träffa de små liven...jag var ganska nervös för att träffa dom först eftersom jag ibland har svårt för andras barn...det är bara mina syskonbarn som jag klarar av...ni vet "mina barn och andras ungar"...men det var inte alls så..!
De var lugna och fina och snälla :)


Vi åkte hem till syrran och jag släppte bara av alla så fick de gå upp själva till syrran medan jag åkte och hämtade Leffan på jobbet...
När vi kom hem så lekte barnen jättebra! :) Var jätteroligt at se :)
Fabian och Rasmus spelade TV-spel och Mira, Moa, Denice och Stephanie lekte tillsammans :)

Vid 19-tiden tog vi bussen hem...
Åkte förbi Willy´s och handlade mat och så hem och laga den och äta!
Jag har inte ätit bra alls idag :s dagen har gått iett så inte hunnit med mat oxå :s inte alls bra!

Efter maten blev det mys i soffan till "Lejonkungen" och "Trassel" :)
Fabian har somnat nu...men flickorna är vakna än...nytt ställe och så med ju så säkert svårt att somna...men snart så deckar nog de med ;)

I morron blir det lek igen! :)
Hoppas ni får en lika bra helg som jag har :p

Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards