sussisviktblogg

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Sussie - 19 februari 2012 19:52

I Lördags tog Roger sovmorron...
Mira vaknade först så jag tog henne och myste lite och tog hand om henne tills de andra barnen vaknade...när alla 3 barnen var vakna fixade vi frukost...försökte även få liv i Roger...Moa och Mira hoppade på honom men fick ändå inte liv i honom...då är man trött döh! ;)
Men vi åt frukost utan honom iaf så fick han äta ensam sen när han vaknade sa vi ;)

Sen blev det lite filmmys och sen en tripp upp till affären och handla inför mat och inför Melodifestivalen...
Jag lagade mat medan Roger och barnen såg film...potatis, lax i ugn och dillsås blev det...
Var lite nervös för vad barnen skulle tycka om fisken för Roger visste inte om de tycker om lax men det kan jag säg att det GÖR DOM!
Fabian tog till och med om! :p
Så fick höga poäng för min matlagning ;p
Innan Melodifestivalen åt vi toast och Fabian undrade: "Alltså hur kan du göra såna himla goda mackor?" :p tihi ja det är ju inte så avancerat att göra toast alltså men man blev ju ändå glad när de tyckte om min "mat" :D

Vi gick en promenad upp till Rogers vänner i Ryd och tog en fika...jättetrevligt! :)
Och sen gick vi hem...Teddy (och barnen) fick en REJÄL promenad och var helt slut när vi kom hem...Teddy deckade på golvet direkt vi kom hem haha! :p

Efter Melodifestivalen blev det sängen för barnen och Roger och jag kollade på "Bodyguard" på tv :p
Massa massa mys! :)

Idag efter frukost började vi plocka iordning alla kläder och saker till barnen och så följde jag alla till bussen...
Sen gick jag hem och diskade och sen träffade jag och Teddy Linda och Enzo så vovvarna skulle få träffas och leka lite :) det gick sååå bra mellan hundarna :)
Vi tog en promenad och hundarna sprang både löst och lekte med varandra...Teddy gick efter Enzo hela hela tiden och kissade ALLA ställen Enzo kissade på...helst samtidigt som Enzo haha ;)


 

Sen följde de med hem en sväng med...satt och drack lite pepsi MAX och försökte plugga men kom överrens att vi måste ha en genomgång på just det området vi är på nu :p

Pratade med Linn på facebook som såg en bild på Enzo och Teddy och bestämde träff med henne så hon med fick träffa Teddy...hon blev lite kär hon med ;p
Alla blir kära i Teddy tror jag! Hihi
Satte fart med städningen här hemma istället...
Jag bor ju som ni vet i en etta på 33 kvadrat...jag tycker den är trång med bara mig och 3 katter...då kan ni ju tänka er hur trångt det blev med en karl, 3 barn och en hund i lägenheten med ;)
Men det gick! Hehe...men var ju (denna gång) bara över en helg...får se hur det blir senare sen hehe ;)
Men letar ju större så det ska la funka...

Jag avslutade städningen med dammsugning och torkade golven så nu är det fint! :)
Nu ser jag på "Så ska det låta" och väntar på att Roger ska komma! :)

I morron blir det TRÄNING igen! :D
Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards