sussisviktblogg

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Sussie - 1 mars 2012 21:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sussie - 1 mars 2012 18:45

Jisses vad många läsare jag har varenda dag! För att inte tala om hur många sidvisningarna är :s
Och så många är det inte som får läsa mina hemliga inlägg så det verkar som att det är en hel del som är himla nyfikna om vad som händer i mitt liv nu för tiden ;)

Då kan jag tala om det för er...
Idag har jag varit i skolan! :D
Haft genomgång med en lärare...sen efter det tog jag en promenad i det fina vädret upp till polisen och träffade rättsläkaren...sen tog jag ytterligare en promenad ner till stan igen för att möta upp syster och mina Änglar...

Syrran skulle på möte och jag hade hand om Änglarna under tiden!
GUD VAD JAG ÄLSKAR MINA SMÅ ÄNGLAR!!!

Efter mötet åkte vi hem!


Nu vet ni lite om vad som händer i mitt liv...iaf dagens händelser...eller aa lite av dom iaf...går ju inte in nåt vidare på vad rättsläkaren sa osv för det skriver jag om i ett HEMLIGT INLÄGG sen! ;)
För det har fan inte alla med att göra!

Som ni kanske förstått så har det hänt lite saker i mitt liv som jag inte vill berätta för hela Svenska folket! Jag brukar inte skriva mina inlägg på det här sättet!
Det är bara mina VÄNNER som kan läsa om vad som hänt!
Ni kan fortfarande be om lösen men ger inte ut det till vem som helst!
Men fråga kan man ju alltid!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards