sussisviktblogg

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Sussie - 6 mars 2012 21:29

Jisses! Sååå ont jag har i huvet! :(
Ska när som helst krypa ner i sängen nu och vila mitt huvud...tog precis ur linserna för det kan hjälpa lite...
Har varit mycket idag...
Kommer nog ett hemligt inlägg i morron om jag hinner för det har hänt saker idag med som jag känner att jag måste få skriva av mig om...
Men det som hände ikväll...fan jag trodde jag skulle smälla av!

När fan ska allt gå över???

Jag vill bli MIG SJÄLV igen!
Fick en kommentar förut idag där jag fick frågan hur det går för mig med utmaningen...
Fan min blogg handlade bara om hälsan förut...nu har det hänt så himla mycket så nu känns det som att min blogg handlar om allt UTOM hälsa :(

Förut vägde jag mig typ varenda dag! (vilket inte är bra jag vet), men nu väger jag mig kanske 1 gång varannan-var 3dje vecka...vilket är mer normalt jag vet men i utmaningen ska jag rapportera en gång/vecka vilket jag inte gjort nu på bra länge...jag har för mycket i huvet just nu så jag är helt vimsig :(

Skulle mätt mig 13/2 men det glömde jag ju med...snart är det 13/3 så får la se om jag kommer ihåg att mäta mig då istället...då är det 2 månader sen jag mätte mig...
Den 14:e januari började jag och Roger träffas (som mer än vänner), innan hade vi bara träffats på krogen och så...
Men det är sen den dagen...eller 2 dagar efter som ALLT började och jag började må såhär...helt SJUKT!
När ska det sluta???


Roger och jag håller ihop!
Vi har haft MYCKET motgångar kan jag säga! Men inget har fått oss att gå isär!


    


Visst vi har inte varit tillsammans speciellt länge men ändå så kom jag att tänka på en låt som jag tycker passar in på oss...
Vi har visserligen inte varit otrogna mot varandra eller så men ändå så passar låten in på oss på nåt sätt med tanke på alla motgångar vi haft...men trots dessa så håller vi ihop...


Lyssna och njut till denna UNDERBARA låt!  


Nu ska jag ta ett par tabletter och bädda rent i sängen efter att tvättat MASSOR med kläder!
Sen ska jag krypa ner i en renbäddad säng och bara SOVA hela natten lång!

Kram på er!   



Av Sussie - 6 mars 2012 13:17

...himla dålig faktiskt...på att uppdatera bloggen...
NÄR jag väl uppdaterar så är det för det mesta hemliga inlägg nu för tiden med men det har ju som vissa av er vet av speciella anledningar...

Gubben har jag haft hos mig ända sen han blev barnledig (dvs fredags), han SKA vara barnledig ända tills på söndag och eftersom vi har planer i helgen så hoppas jag verkligen att det blir så med!

Idag skulle jag åkt ner till skolan på morronen men sängen var himla skön och Sussie vaknade inte för att gå upp :p
Roger är ju inte den som går upp frivilligt heller så vi fick lite sovmorron idag :p

Men polisen ringde ju igår och ville jag skulle komma dit idag så dit for jag iväg iaf...
Så nu är det avklarat IGEN! Fasen vad jag fått springa där nu ett tag...de ringer nära på dagligen till mig så det är fullt upp med dom nu...

Nu är man hemma igen och ringt lite samtal jag skulle göra "åt" polisen...så ringde jag min polis och sa vad jag fått för svar...
Ätit har jag hunnit göra med...

Så vad gör man idag då..?
Jo jag ska tvätta! Har massor tvätt här denna gång...både mina egna, Rogers och så lite barnkläder...medan jag ändå tvättar kan jag ju lika gärna ta deras med känner jag...
Ska även försöka fixa varsin låda i garderoben med...en till Roger och en till barnen...så man inte har kläder överallt! Det tycker jag inte om!

Nu blev jag trött!
Vila en stund kanske..?


 

Min look idag!


Ha en bra dag nu ni som förtjänar det!
Er andra skiter jag i!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards