sussisviktblogg

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Sussie - 7 mars 2012 17:53

För ett par veckor sen så fick jag förfrågan av en vän att blogga på en annan sida...
Jag har inte brytt mig så mycket om sidan för den varit lite "lustig" i mina ögon...men jag funderar på att ge den en chans ändå...men vill ändå ha kvar den här sidan med då jag kan ha mina hemliga inlägg här och så gillar jag den här sidan så kommer fortsätta blogga även här inne...
Men så ni vet så kan det vara så att jag har två bloggar nu ett tag får vi se var jag trivs bäst...

Min nya blogg hittar ni här!

Så nu vet ni det!
Men ta ändå inte bort denna blogg som sagt för fortsätter här med!!!

Av Sussie - 7 mars 2012 12:41

- Vilken svordom använder du mest? Jag svär ju hela tiden...men fan och jävla skit är väldigt vanliga tror jag...sen finns det MÅNGA andra ord med som jag använder ;)


- Äger du en iPod? Nej


- Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Har flera olika larm på mobilen...allt från 5:30-15 sen är det bara trycka på det larmet som jag vill ska ringa :)


- Hur många resväskor äger du? Har nån uppe på vinden...men använder oftast en vanlig bag...


- Använder du flip-flops? Nej


- Var köper du dina matvaror ifrån? Willy´s är ju närmst...

- Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Beror på

- Vilken var den senaste filmen du såg?
Irene Huss

- Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
En vän...sen om barn är med oxå bryr jag mig inte om


- Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lägenhet! Inne i stan! Inreda den precis som JAG vill ha den!


- Har någon någonsin kallat dig lat? Japp! Många gånger!


- Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej


- Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen CD-spelare, lyssnar via hemmabion och där sitter "Sagan om de två tornen"


- Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Vet ej...har inga favoriter...men ÄLSKAR många bra låtar! Men kan inte välja...


- Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nja jag har hemligheter med vänner men det är ju inget jag skriver om här!


- När var senast någon stötte på dig? Det händer nog rätt ofta...men jag har ju min så lägger inte märke till sånt längre ;)


- Vad åt du till middag senast? Grönsaker


- Använder du huvtröjor? Ja ibland


- Kan du vissla? Japp!


- Vem var den senaste som ringde dig? Roger

- Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
På Liseberg är det ju Flume-ride eller den där andra båtsaken...

- Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Haha jag tror ingenting jag VET!


- Vilket riktnummer befinner du dig i? 013


- Tittade du på tecknat när du var liten? Gör jag gärna nu med :p Disney speciellt :p


- Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? STORT!


- Hur många syskon har du? 3


- Är du blyg inför det motsatta könet? Kan jag la inte påstå att jag är


- Vilken film kan du alla replikerna till? Walt Disneys film "Robin Hood"


- Äger du några band t-shirts? Finns några uppe på vinden...


- När flög du senast? MÅNGA år sen! När jag flög till Cypern


- Hur många stolar står kring ditt köksbord? Har inget köksbord men jag har en stol och en datastol i köket ;)


- Läser du för skojs skull? Det enda jag läser är det jag måste! Och så lite bloggar och så då förståss :)


- Pratar du några andra språk? Engelska och lite spanska

- Diskar du din egen disk? Ja! Vem skulle annars diska åt mig??? Visst Roger ibland när han är här...

- Har du gråtit offentligt? Ja...

- Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop!

- Försöker du alltid lära dig nya saker? Gör jag la...

- Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Har funderingar på båda...men tatueringen jag vill ha är viktigare än en piercing...

- Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Asså det beror ju på...det får han gärna göra men det är ju inget MÅSTE anser jag...

- Kan du kasta macka? Va? Kan jag la..?

- Har du någonsin varit på Jamaica? Nope!

- Vad har du med dig in på bion? Dricka och smågodis

- Vem var din favoritlärare och varför? På skolan jag går på nu har jag SUPERBRA lärare! Och de är mina favoriter!
De är bra på att lära ut, väldigt förstående och de gör ALLT för att eleverna ska klara sig så bra som möjligt i skolan!

- Har du dejtat någon av en annan religion? Nope!


- Vad har du för väder? Det lider mot vår ;)

- Har du en blogg? Hehe aaaaa!

- Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Kör!

- Gillar du att flyga? NEJ! Inte det mista!

- Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? ÄRLIGHET!

- När sov du senast på golvet? Minns jag inte

- Vilken är din favorit drink? Dricker sällan drinkar så kan inte säga nån favorit

- Gillar du din boendesituation? NOPE! Vill flytta!

- Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Olika men sover gärna LÄNGE!

- Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oftast!

- Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej!

- Vilken är din favoritfrukt? Banan, äpple, vindruvor

- Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Njae men försöker tänka mig för vad jag äter...

- Hur gammal blir du nästa födelsedag? 31

- Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Som fan! Ser minsta stavfel direkt! Och kan störa ihjäl mig på det med! Men beror på VEM som skriver med...


- Tror du på liv på andra planeter? Nja...tror att det finns nånting nån annan stans men vad vet i fan!

- Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Ja det vet ni som läser mina hemliga inlägg!

- Tror du att Gud är man eller kvinna? Finns ingen Gud alls!

- Vad var det senaste du åt? Mina tabletter

- Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Beror helt på...oftast är det killar som jag funkar bäst med men mina underbara VÄNNER som är tjejer funkar jag ju med UTMÄRKT men inte andra tjejer man träffar på fester och så oftast för de vill göra sig så märkvärdiga och sånt tål inte jag!

- Hur valde dina föräldrar ditt namn? Vet inte...

- Gillar du senap? Nej!

- Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Säger inte mycket...sitter mest och grubblar och mår skitdåligt :( Men så efter ett tag tar jag mig i kragen och bestämmer att "Det här ska inte få ta över mig" och så mår jag bra igen...oftast!

- Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej fy fan!

- Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Nån med värsta jävla oturen...

- Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Inte köpt nåt därifrån

- Tycker du om att krama folk? Absolut! Så länge man gillar personen

- Skulle du säga att du är trendig? Nej! Jag är bara Sussie!

- Äger du en digitalkamera? Ja

- Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ååh minns inte vad hon heter men fått höra att jag är himla lik nån skådis...ska kolla upp vad hon heter...

- Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Som fan!

- Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Läser inte böcker!

- Tycker du att du är attraktiv? Vet i fan! Ibland kanske...

- Vad är du allergisk mot? Falska och dumma människor!

- Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ja! Varit utan kött sen jag var 12-13 år...efter min op har jag börjat äta fisk och lite kyckling men tycker det är hemskt jobbigt att äta kyckling :(

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards