sussisviktblogg

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Sussie - 16 mars 2012 09:41

Som vissa av er vet så har jag mått ganska dåligt en tid...det är det jag skriver om i mina HEMLIGA INLÄGG!
Vet att det svider himla mycket för vissa att de inte kommer åt och läsa dom men ärligt talat så har ni INTE MED MITT LIV ATT GÖRA!
I mina hemliga inlägg skriver jag om sånt som egentligen bara är till för mig men har även valt att låta de närmaste och de jag verkligen litar på att läsa med!

Vill TACKA ALLA UNDERBARA VÄNNERNA som stöttar och bryr sig om mig nu i min jobbiga period...
Det är så mycket som händer hela tiden men jag hoppas att det snart är över!
Utan mina vänner skulle jag aldrig klara det här!
Och man märker hur mycket folk faktiskt bryr sig när det hänt nåt sånt här...vet inte hur många som skriver på FB-chatten varenda dag och kollar så jag mår bra...alla vänner som ringer dagligen och skickar sms och kommer och är med mig och tar hand om mig, sen mina UNDERBARA bloggvänner som stöttar mig i det här med...jag är himla lyckligt lottad som har så många UNDERBARA vänner!

Igår tog jag en promenix till IKEA och köpte en sak till Sofie som hon bett mig om...
På vägen hem från IKEA frågade Erika om jag ville komma på fika och en pratstund...klart man inte tackar nej till det :) jättekul att se "lilla" Nicholas igen...han var inte så liten längre...eller nåt år äldre iaf hehe...

Sen tog jag en promenad upp till Ryd och lämnade det jag handlat till Sofie som var på jobbet...och sen en promenix hem igen med sällskap av min UNDERBARA Linda i örat...
Sandra pratar jag med hela dagarna och på kvällen skrev hon att hon var på Maxi...frågade om jag fick åka med dom hem till dom och ta en promenad där de bor för att besöka Roger...det fick jag...
Så väl hemma hos Sandra gick vi från ena sidan av samhället till andra för att besöka Roger...men när vi var vid skolan hör han av sig och säger att han väntar på bussen och är på väg till mig...jag sa att jag är vid honom och han väntar då in mig...
Sandra skulle till affären så vi gick med henne...sen hade vi sällskap med henne hem så hon slapp gå ensam och så fick vi vänta EN TIMMA på bussjäveln hem!

Gick förbi Maxi innan vi gick hem till mig...köpte hundmat och lite att äta till kvällen...
Väl hemme gjorde jag minipizzor och så myste vi framför tv:n..."Sex and the City" filmen var ju på tv så den såg vi medan jag även fick en härlig massage :p

Längtar tills i morron!
Hoppas morrondagen blir mer lyckad än förra lördagen!
Ha de nu så bra alla UNDERBARA! Er andra skiter jag i!
Ta hand om varandra och ÄLSKA varandra!

Stort TACK igen till alla mina VÄNNER och en megastor KRAAAAAAAAM till er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards