sussisviktblogg

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Sussie - 23 mars 2012 19:55

Dagen började rätt ok...åkte ner och tränade!
Men fasen vad jag mådde illa :s så det blev band 15 min och så bara massa benmaskiner för jag kände att magen går INTE idag och kände att jag inte hade nån vidare styrka i armarna så jag körde benmaskinerna idag bara!

Sen ner till skolan...
Rektorn blev glad att äntligen se mig på skolan igen...hon frågade hur det var med mig och jag kände gråten i halsen när hon frågade mig...gick och stängde dörren till hennes kontor och precis när jag stängt dörren bröt jag ihop!
Jag vet inte om allt släppte för mig eller vad det var som gjorde att det blev som det blev...hon tröstade mig och vi satte oss och pratade...jag berättade vad som hänt och varför jag inte varit i skolan på så länge...
Jag har även bytt ut en kurs mot en annan nu...på måndag ska jag ner och prata med den läraren som har hand om den kursen...
Pratade även med Lasse och förklarade bara att jag mått dåligt så inte visat mig på så länge och han gav mig ALLA uppgifter jag behövde i hans kurs så jag kunde jobba hemma i lugn och ro med den...
Och han sa att satsar jag bara på ett G och lägger ner mycket tid på denna kurs så KAN jag vara klar på en vecka...och det ska jag verkligen försöka med!
Sen om jag hinner så satsar jag på högre betyg...men jag sa att jag börjar med ett G för att jag är så mycket efter nu så måste hinna med alla andra ämnen med...och det förstod han med!

Efter skolan åkte jag och Linda och shoppade på ÖB...
Köpte på mig lite sköljmedel och ljus och såna saker så jag har ett tag nu ;)

Nu antar jag att det blir soffmys!
Ha en trevlig helg!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards