sussisviktblogg

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Sussie - 21 april 2012 16:39

Jisses vad dålig jag blivit på att uppdatera min blogg :s
Det är nåt hela hela tiden så jag hinner/orkar inte bry mig så mycket om bloggen...lite tråkigt faktiskt...men men...så är det!

Igår var jag i skolan och hade Hjärt-och-Lung-Räddning...
Jag var nervös inför det men hade ju 2 andra med mig från skolan som stöd som tur var så jag var inte ensam på utbildningen :p
Så nu har jag intyg på att jag kan (eller ska kunna) rädda liv OM olyckan är framme! Man kan ju hoppas jag slipper testa i verkligheten men nu vet jag lite om det iaf :)

Efter utbildningen ringde min läkare och hade telefontid med mig och jag fick säga hur jag mådde...
Tänka sig att det SNART är ett helt år sen jag låg under kniven...(den 26:e april).
Men de sa att ALLT var bra! Det enda var att jag hade lite lågt D-vitamin värde så jag måste börja med de tabletterna igen så jag får upp det värdet men annars var allt bra! Till och med B12 som var så himla lågt på mig förut...

De sa att jag tappat hela 78% av min övervikt! :p DET NI!!!

Ja det var bara det jag ville säga iaf...
Nu ska jag sätta igång min film jag började på tidigare idag och så ska jag vänta på att maten i ugnen ska bli klar så ska jag mumsa mat! :p

Hoppas ni får en trevlig helg!
Kram på er!


Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards