sussisviktblogg

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Sussie - 4 maj 2012 11:11

...det var ett tag sen nu IGEN som jag uppdaterade bloggen...
Ni (som får läsa mina hemliga inlägg) vet ju hur det ligger till och förstår nog varför jag inte är så aktiv på bloggen just nu...men ändå är det lite tråkigt att jag inte får ner mer i bloggen...tycker jag!

Men nu uppdaterar jag iaf!
Jag har haft en helt fantasktisk vecka!
Valborg var jag på fest...gubben och jag blev bjudna till en gammal vän till honom...så dit gick vi och hade jättetrevligt! :)
Min lilla misse Zingo fyllde ju år då med...min lilla pojke har blivit stor!!! Hela 3 år gammal är han nu :p
På onsdagen var min födelsedag!!!
GUD vilken ångest jag hade på tisdagkvällen...USCH! Aldrig varit med om sån ålderskris haha!
Jag låg och tjöt i sängen med gubben för jag var så gammal...men han försökte trösta mig och sa att han är mycket äldre och att jag fortfarande är jätteung men det hjälpte inte så mycket haha!
Hela 31 år gammal är jag nu för tiden!

Veckan har bjudit på UNDERBART väder och vi har varit ute MASSOR!!!
Tog med oss en filt och satte oss på gräset och solade, njöt och busade med vovven (vovvarna när Linda oxå var med).
När jag fyllde hade vi med oss en pastasallad ut och satt och åt på filten tillsammans med Linda :)
Jag har bränt mig lite på axlarna...men åååh så fint väder det varit! Helt underbart!!! :p

Hela veckan har varit underbar...ända tills igår...avskyr folk som använder sina oskyldiga barn för att få reda på saker och ting!
Men åkte hem till Sofie igår...vi gick på stan en sväng och sen hem till henne och åt mat och snackade!
Kom hem sent igår kväll!
Tycker inte om att gå ensam i mitt område på kvällarna så hade älsklingen i luren som sällskap :p

Idag har jag lite ont i magen :(
Blir att ligga på soffan och vila en stund innan man ska ta tag i hemmet...för det måste städas!!!

Men här är några bilder från min underbara vecka...


 

Såhär såg jag ut på valborg när jag gjort iordning mig för party!


 

Vovvarna ute på gräset när vi solade på min födelsedag


Jag och Teddy <3

Teddy och jag älsklar varandra ;p



   

Fina Teddy! <3


 

Världens finaste och underbaraste Teddy-Boy!


Hoppas ni haft en lika underbar vecka som jag haft!!!
Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards