sussisviktblogg

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Sussie - 21 maj 2012 22:39

Jag är så himla dålig på att uppdatera min blogg...
Funderat på att sluta blogga men bestämde mig för att ha kvar den och uppdatera den när jag har nåt att uppdatera om min hälsa...
Så antagligen så kommer det fortsätta vara ganska lugnt på bloggen här...

Ska försöka komma ihåg att väga mig i morron bitti...var ju en vecka sen nu iaf och sist jag vägde mig hade jag gått NER!!! :D
Tror dock inte jag gjort det under veckan nu hehe...blivit mycket gott i helgen ;)
Haft det såååå mysigt i helgen med min underbara pojkvän och mina nära och kära! :)
Hoppas på att alla helger kan vara så underbara! :)

I morse fick jag gå upp och skicka mina syskonbarn till skola och dagis och sen försöka få upp Älsklingen som tycker det är himla skönt att sova ;)
Men så åkte vi ner tillsammans med Emmie till stan och lämnade Teddy hos Linda och sen mötte vi Emelie och gick och åt :)
Så även denna dagen har varit kalas! :p

Nu ska jag mumsa lite mat och se på tv innan jag ska SOVA!
Är hur trött som helst!
Måste avsluta detta inlägg med att säga: "Ååååh vad gott mina doftljus luktar!!!" :p
Luktar massa gott i mitt hem just nu :D

Ta hand om er!
Kram!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards