sussisviktblogg

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Sussie - 23 maj 2012 21:13

Ja idag är det onsdag och dagen har bjudit på lite plugg...
Igår gjorde jag klart frågorna i Psykologi B och ska åka och lämna in dom på fredag tänkte jag och se vad det är mer jag ska göra för att få ett godkänt i kursen (för det är det enda jag satsar på denna termin).
Idag började jag på mitt fördjupningsarbete i "Människor med behov av stöd", men har inte kommit så jättelångt med det utan bara påbörjat det!
Men känns skönt att ha kommit igång iaf :)

Igår var jag nere på  skolan och skrev den sista delen av de Nationella proven i Engelska B och fick Godkänt på det med! :)
Så kommer framåt med skolan nu iaf :)

I morron är det en dag som jag väntat på bra länge!
Är lite nervös faktiskt! Men ändå hoppfull! Jag HOPPAS verkligen att det går så bra som jag vill att det ska gå! Vad det är tänker jag inte berätta just nu...

Kommit in i en period då jag är sugen på nånting hela hela tiden med...
Usch! Känns som att jag äter hela tiden :( men jag äter ju inte mycket varje gång men ändå...
Just nu har jag hasselbackspotatis i ugnen och ska mumsa på till tv:n tänkte jag för jag är så sugen på nåt...
Jag vet ju att jag kommer in i såna perioder ibland och det är hemskt jobbigt!
Men det går över med...det vet jag ju med :)

Nu ska jag se på "Kniven mot strupen" igen...var ju bara lite reklam så passade på att skriva lite då :)
Ta hand om er mina underbara läsare!
Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards