sussisviktblogg

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Sussie - 1 maj 2013 20:49

Sovmorron fick vi idag! :p
Jag behövde inte gå upp och väcka barn idag utan fick SOVA! :p Sååå skönt! :D

I måndags var jag med Teddy hos frissan :p
Lämnade in honom för han skulle bli av med alla tovor och jag sa åt dom att raka ner honom så han kan bada i sommar då han blir så tung att han sjunker annars och han har varit nära att drunkna pga hans tjocka päls så jag sa åt dom att raka av så mycket som behövdes och göra honom fin :) och jag sa även att det är bättre att ta av så mycket som möjligt så han får ut ny och fin päls :)

Vill ni se resultatet?
Från Rugguggla till nakenhund :p


 


Han flyger fram nu kan jag säga haha! Han känner så himla lätt min lilla "boyboy" som jag kallar honom <3

Idag lämnade jag och gubben grabbarna hemma och åkte ner till Tornby för lite shopping...vi skulle kolla på present åt mig sa gubben...jag fyller år i morron och han visste inte vad han skulle köpa till mig...men gud så svårt det är att komma på nåt just nu...allt jag vill ha just nu är ju till bebis och inte till mig...och vad kom vi hem med..? Jo bebissaker...inget till mig :p
Men vi har bestämt vad vi ska göra iaf...jag sa att vi skiter i present till mig och beställer en sak på nätet istället...vad det är får ni veta en annan dag ;)

Vi har velat mellan olika namn till bebis med...men idag när vi var och shoppade snubblade vi över ett flicknamn som båda tyckte var himla fint...och det har även blivit godkänt av både lillasyster och Linda så det blir det nog att vi tar om det blir en flicka :p
Vad namnen är skriver jag inte ut här för tillfället...

Nu ska jag se så Fabian lagt sig...i morron är det skola igen ju så han måste ligga nu...
Ta hand om er!
Puss och kram


Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards