sussisviktblogg

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Sussie - 26 september 2013 21:52

...jag låg där på sjukhuset...
Jag hade såå ont! Frågade mig själv vad fasen jag gett mig in på...jag trodde aldrig att dagen skulle ta slut och smärtan skulle sluta.
Men 23:15 kom du ut och smärtan försvann direkt!

Igår blev min älskade son 4 månader och vi var på kontroll på BVC och där pratade vi mat...
Leon har fått börja smaka på saker :)
Igår fick han smaka små små bitar med smörgåsrån och en liten majskrok :)
Idag har han fått smaka en miniminibit våffla och fått smaka gröt för första gången! Åh vad roligt det är när de får prova annat än bara flaska hela tiden...och han är med så mycket mer nu än han varit innan :p

Han har innan bara fått provsitta sin matstol, men han har blivit lite gnällig efter ett par minuter så han har inte suttit där nån längre stund. Oftast när vi ätit och han är vaken har han fått sitta i sin babysitter och varit med oss eller oftast sitter han i mitt eller hans pappas knä medan vi äter...men idag fick han sitta i sin matstol :p
Och han tyckte det var sååå kul! :) Han satt och kollade på oss medan vi åt och han såg ut att trivas riktigt bra :)
Han fick även en majskrok att suga på...


 


Här sitter han min underbara lite skitunge!    Med majskrok i hela ansiktet :p
Ååååh min älskade lilla Leon...det värmer i hela hjärtat bara när jag ser dig på kort.
Du är mitt ALLT mitt älskade barn!

Massa annat har hänt sen sist jag skrev men jag har inte tid att skriva om det just nu...nu ska jag lägga över Leon i sin säng, han fick somna i soffan här hos mig men tror han sover nu så jag ska lägga honom och så ge mina gerbiler ett nytt hem :p

Ta hand om varandra!
Puss och kram

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards